با حضور پرشور مردم زاهدان؛

راهپیمایی بزرگ روز قدس/ فریاد روزه داران زاهدانی در حمایت از قدس شریف

راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پرشور مردم شیعه و سنی زاهدان برگزار شد.

کد مطلب: ۶۳۵۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا سیستان و بلوچستان، مردم همیشه در صحنه زاهدان با حضور در راهپیمایی روز قدس برگ زرین دیگری در تاریخ پر افتخار این مرز و بوم رقم زدند.

محمدرضا طاهری نسب از فرهنگیان شرکت کننده در این راهپیمایی اظهار داشت: روز قدس فقط به مسلمانان مربوط نمی شود بلکه همه ی آزادی خواهان جهان به پیام بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی لبیک خواهند گفت .

وی افزود: در قرن حاضر که بسیاری از دموکراسی، آزادی و برابری در مجامع بین المللی صحبت می کنند شاهد آن هستیم که در گوشه و کنار دنیا مردم مظلوم جهان مورد ستم استعمارگران و کسانی که تعریف نادرستی از دین دارند قرار گرفته اند .

وی خاطر نشان کرد: ما در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب و لبیک گویان به ندای امام خمینی، محکم و استوار در کنار مردم مظلوم فلسطین خواهیم بود .

انور گرگیج از بازاریان اهل سنت زاهدان نیز در این راهپیمایی گفت: ظلم و ستم مذهب، دین و آیین نمی شناسد و در هر گوشه ای که ظالمی دست به جنایت زد سایه شوم ناامنی دامن همه را فرا خواهد گرفت .

وی با اشاره به تحرکات پوچ داعش در برهم زدن امنیت جوامع اسلامی و ایجاد تفرقه در بین مذاهب مسلمان تاکید کرد: پیام روشن حضرت امام خمینی (ره) در حمایت از مردم اهل سنت فلسطین که زیر یوغ رژیم غاصب صهیونیستی بوده اند به روشنی مواضع انقلاب اسلامی ایران برای گذر از مذهب را نمایان ساخت .

وی افزود: وحدت مسلمانان جهان فارغ از هر نوع مذهب و گرایش سیاسی را موهبتی بزرگ برای مبارزه با خشونت در جهان اسلام دانست و تصریح کرد: تا مادامی که ملت مسلمان در کنار یکدیگرند هیچ قدرتی نمی توانند بر علیه آنان اقدام کند .

محمد شهرکی از معتمدین زاهدانی شرکت کننده در راهپیمایی روز قدس نیز گفت: رژیم خود خوانده اسراییل به مدد همراهی اربابان پر نفوذ خود در مجامع بین المللی دست به جنایات هولناک بشری علیه ملت مظلوم فلسطین زده که باید نسبت به آن روشنگری شود .

وی نقش رسانه های داخلی و بین المللی در تببین مواضع حقیقی این رژیم را موثر دانست و بیان کرد: همه ساله مشت های گره کرده مردم روزه دار ایران اسلامی و حضور پرشور مردم همانگونه که امروز مشاهده می کنید بسیاری از نقشه های شوم این کشور غاصب را نمایان می کند و به همین خاطر است که روز قدس اهمیت فراوانی دارد .

شهرکی خاطر نشان کرد: امیدوارم حمایت سران کشورهای اسلامی از مردم مظلوم فلسطین تنها به همین روز ختم نشود و در موارد مختلف نسبت به احقاق حق مسلم فلسطینیان اقدامات موثری انجام شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار