جام کنفدراسیون ها/

آلمان و شیلی به یک امتیاز رضایت دادند

دیدار تیم های آلمان و شیلی در جام کنفدراسیون ها با تساوی 1-1 به پایان رسید.

کد مطلب: ۶۳۵۵۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، در این دیدار دو تیم در همان نیمه اول توانستند یک بار دروازه یکدیگر را باز کنند و در نهایت بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید تا سرنوشت صعود دو تیم به نیمه نهایی، به دیدار آخر مرحله گروهی کشیده شود.

آلمانی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما این شیلی بود که در دقیقه 6 به گل رسید.

روی اشتباه شکودران مصطفی بود که شیلی صاحب موقعیت شد و الکسیس بعد از همکاری با آرتورو ویدال، دروازه تراشتگن را باز کرد.

بعد از این گل باز هم آلمانی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و چند موقعیت خوب روی دروازه شیلی ایجاد کردند اما ضربات بازیکنان این تیم راهی به چهارچوب دروازه هررا پیدا نکرد.

در ادامه بازیکنان شیلی پیش کشیدند و آنها هم موقعیت هایی روی دروازه حریف ایجاد کردند اما نتوانستند به گل دوم برسند.

در دقایق پایانی نیمه اول، بار دیگر ژرمن ها به تیم برتر میدان تبدیل شدند و سرانجام در دقیقه 41 به گل رسیدند.

روی یک حمله سریع بود که پاس در عرض عالی یوناس هکتور در مقابل دروازه به لارس استیندل رسید و او هم با یک بغل پای ساده، کار را تمام کرد تا نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان برسد.

نیمه دوم را شیلی هجومی تر آغاز کرد و می توانست در همان دقایق ابتدایی به گل دوم برسد اما ضربه الکسیس از بالای دروازه به بیرون رفت.

برتری شیلی ادامه داشت و بازیکنان این تیم چند بار دیگر هم در آستانه زدن گل برتری قرار گرفتند اما کم دقتی در زدن ضربات نهایی باعث شد تا این موقعیت ها از دست برود.

اما در ادامه آلمانی ها توانستند ابتکار عمل را در دست بگیرند و چند بار دروازه شیلی را به سختی تهدید کنند. اما در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار