علی پروین:

الان همه به عشق پول بازی می‌کنند/ فقط منتظریم تیم ملی جام جهانی برود

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است در فوتبال امروز پول اولویت اول را در انتخاب تیم‌های بازیکنان دارد.

کد مطلب: ۶۳۵۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، علی پروین در حاشیه مراسم رونمایی از لوگو پرسپولیس در جمع خبرنگاران درباره جدایی سروش رفیعی از این تیم گفت: ان‌شاالله هر جا می‌رود موفق شود.

وی درباره عملکرد تیم ملی ایران اظهار کرد: تیم ایران گل نمی‌خورد و دو بازی مانده تا پایان مرحله مقدماتی به جام جهانی صعود می‌کند که نشان از عملکرد موفق آن است.

پیشکسوت فوتبال ایران تصریح کرد: همه ما فقط منتظر این هستیم تا تیم ملی به جام جهانی صعود کند و بعد از آن هیچ کاری نداشته باشیم؛ الان باید تمام توان و فکرمان را بگذاریم تا از مرحله گروهی جام جهانی صعود کنیم و اگر این اتفاق افتاد شاهکار کردیم نه اینکه بین چهار تیم، چهارم شویم و برگردیم.

پروین با اشاره به عمکلرد کی‌روش عنوان کرد: آقای کی‌روش مربی بزرگی است و خوب کار می‌کند؛ الان هم که تیم را جوان کرده است؛ ان‌شاالله اگر همین روند را ادامه دهد و تدارک خوبی ببیند می‌توانیم از مرحله گروهی جام جهانی هم صعود کنیم و تازه تیم ما از آسیا فراتر رفته است.

وی درباره اختلافی که بین سرمربیان تیم ملی و پرسپولیس وجود داشته ابراز کرد: مشکل خاصی نیست و ان‌شاالله به مرور زمان همه مسائل حل می‌شود.

پیشکسوت پرسپولیس درخصوص قراردادهای بالای بازیکنان فعلی در مقایسه با زمان بازی آنها گفت: قبلا همه به عشق پیراهن بازی می‌کردند و الان به عشق پول بازی می‌کنند؛ الان همه چیز پول شده است؛ تیمی به لیگ قهرمانان آسیا صعود می‌کند ولی بازیکن تیم خود را رها می‌کند و می‌رود.

پروین با اشاره به قرعه پرسپولیس در لیگ قهرمانان با الاهلی ابراز کرد: به نظرم قرعه خوبی در آسیا نصیب پرسپولیس شده و فکر می‌کنم بتواند به مرحله بعد صعود کند؛ الهلال در این مرحله تیم خوبی بود که حریف پرسپولیس نشد؛ ان‌شالله تیم موفق شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار