مسئول بسیج دانشجویی استان سمنان در گفت و گو با پانا:

روز قدس تجلی گاه وحدت مسلمان برای مقابله با رژیم صهیونیستی است

مسئول بسیج دانشجویی استان سمنان با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمای روز جهانی قدس، گفت: روز قدس تجلی گاه وحدت مسلمان جهان برای مقابله با رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی است.

کد مطلب: ۶۳۵۵۳۵
لینک کوتاه کپی شد

مرتضی دهرویه در گفت و گو با خبرنگار پانا سمنان گفت: مردم مسلمان با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس در اقصی نقاط جهان نشان می دهند که بیداری اسلامی در بین مسلمانان وجود دارد.

وی افزود: اهمیت روز قدس فقط ویژه فلسطین نیست و روز جهانی قدس برای تمام جهانیان اهمیت دارد؛ چرا که این روز، روز مبارزه با اشغالگران و استکبار جویان و ظلم طلبان است.

مسئول بسیج دانشجویی استان سمنان خاطرنشان کرد: دشمنان این نظام با انجام عملیات تروریستی در چند روز اخیر سعی کردند تا با ایجاد رعب و وحشت جمعیت کمتری در این راهپیمایی شرکت کند، ولی ملت همیشه در صحنه با حضور هرچه با شکوه تر خود در این راهپیمایی به جهانیان نشان خواهد داد که ملت غیور ایران اسلامی هرگز دست از مبارزه با مستکبرین و اشغالگران بر نخواهد داشت.

دهرویه در پایان اظهار داشت: همانگونه که رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) فرمودند: «روز قدس روز مقابله ملت ها با ابر قدرت ها است، روز قدس روز حیات اسلام است و روز قدس روزی است که اسلام را باید زنده کرد»، ما نیز به همراه دانشجویان بسیجی با حضور در این راهپیمایی عظیم با مشت های گره کرده ضمن لبیک گفتن به فرمان امام خود، به جهانیان ثابت می کنیم که بدنبال دفاع از مظلوم در مقابل ظالم و مبارزه با مستکبران و ظلم طلبان و اشغالگران هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار