دعوت حزب ندای ایرانیان از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس

حزب ندای ایرانیان با صدور بیانیه ای از مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

کد مطلب: ۶۳۵۵۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش گروه سیاسی پانا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

«یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَابْتَغُوا إِلَیْهِ الْوَسِیلَةَ وَجَاهِدُوا فِی سَبِیلِهِ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ (مائده-آیه ۵)

درود خدا بر روان پاک شهیدان انتفاضه و سلام بر مجاهدان طریق حقیقت و معرفت در اقصی نقاط گیتی

امسال مسلمین جهان در شرایطی به پاسداشت روز جهانی قدس اقدام می‌کنند که صهیونیست‌های اشغالگر سرزمین فلسطین، خصمانه‌تر از گذشته و در سایه جنجال‌های رسانه‌ای رییس‌جمهور کم‌مایه آمریکا و ترقه‌بازی گاه و بیگاه داعشیان مزدور، روند عدوانی شهرک‌سازی را ادامه داده و مشغول ضایع کردن حقوق اولیه شهروندان فلسطینی هستند. ملت مسلمان سرزمین ایران هم با اینکه جهالت و تکفیر زخم تازه‌ای از سلاح تروریسم کور بر پیکرش نشانده اما مصمم‌تر گذشته با اقتدا به سیره حضرت امام خمینی (ره) و ذیل رهبری خردمندانه خلف صالحش، همواره خطر رشد خشونت و افراطی‌گری در منطقه را که با اَرگون و هاگانا در فلسطین اشغالی شروع شده و اکنون میراث آنها به داعش و النصره رسیده به جهانیان گوشزد نموده است. امروز خاورمیانه در آتشی می‌سوزد که مثلث تروریسم دولتی صهیونیزم، دیکتاتوری آمرانه حکام مرتجع و زیاده‌خواهی قدرت‌های بزرگ فرامنطقه‌ای آن را به راه انداخته و تداوم می‌دهند.

در چنین شرایطی حزب ندای ایرانیان بر این باور است که روز جهانی قدس، نماد دفاع جهانی از حقوق مظلومین و قربانیان تروریسم و حمایت از فریاد حق‌طلبی و تظلم‌خواهی مردمان عراق و سوریه و یمن و فلسطین است که در این روز از حلقوم آحاد ملت شهید پرور و آزاداندیش ایران اسلامی بیرون خواهد آمد. به باور ما حضور پر شور ملت، پاسخ کوبنده‌ای خواهد بود بر ژاژخوائی‌های کوته‌فکران خام‌اندیش تازه‌کاری که با تکبر و زیاده‌خواهی بر مسند اختلاف‌افکنی تکیه‌زده و خیال خام خدشه بر زره پولادین ولایتمداری و میهن‌دوستی ایرانیان را در سر می‌پرورانند. برگزاری راهپیمایی میلیونی روز جهانی قدس در کشور ما که به تازگی حضور معنادار مردمش در پای صندوق‌های رأی، جلوه‌ای ناب از همبستگی ملی را به ارمغان آورده در عین حال فرصتی است تا ایران را همچنان به عنوان پرچمدار مردمسالاری دینی در منطقه پرآشوب خاورمیانه جلوه‌گر سازد.

حزب ندای ایرانیان همچون سایر اقشار ایران اسلامی، به تأسی از منویات داهیانه‌ مقام معظم رهبری و پیروی از فرمایشات پیر جماران، در ایامی که اژدهای سیری ناپذیر استکبار، وفاق و استقلال کشور را نشانه رفته است، بر خود لازم می‌داند به مصداق آیه‌ی شریفه "...إِنِ اسْتَنْصَرُوکُمْ فِی الدِّینِ فَعَلَیْکُمُ النَّصْرُ...." (انفال-۷۲) با ملت، ولایت و امت اسلامی در این رویداد پرشکوه همراهی نماید. لذا از عموم ملت همیشه در صحنه و اعضای حزب در سراسر کشور دعوت می‌کند تا در جهت حمایت از مردمان مظلوم و رنج دیده جهان اسلام در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و تجلیل از اقدام مقتدرانه‌ سپاهیان اسلام در پاسخ کوبنده به بدخواهان، حماسه‌ای دیگر خلق نمایند.

حزب ندای ایرانیان
۱ تیرماه ۱۳۹۶»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار