امضای تفاهمنامه خرید 28هواپیما میان شرکت زاگرس ایران و ایرباس

پایگاه اینترنتی ایرباس از امضای یادداشت تفاهم خرید 28 فروند هواپیما بین این شرکت و شرکت هواپیماهی زاگرس ایران خبر داد.

کد مطلب: ۶۳۵۴۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از پایگاه اینترنتی ایرباس، این تفاهمنامه که شامل خرید 20 فروند هواپیمای A320neo و هشت فروند هواپیمای A330neo است، در پنجاه و دومین نمایشگاه هوایی «لوبورژه» پاریس توسط «عبدالرضا موسوی» مدیر عامل شرکت زاگرس و «فابریس برژیه» مدیر عامل شرکت هواپیمای تجاری ایرباس امضا شد.
تاکنون هواپیمایی زاگرس تنها اپراتور بزرگ داخلی هواپیمای ایرباس تک راهرو با 11 فروند هواپیمای خانواده ایرباس ای 320 (خانواده‌ای از هواپیمای لاغر پیکر ساخت ایرباس) بوده است.
سیدعبدالرضا موسوی گفت: از این که توانستیم برای خرید این هواپیماهای جدید با ایرباس توافق کنیم، خرسند هستیم. ما اپراتور وفادار به خانواده ایرباس ای 320 بوده ایم و عملکرد، هزینه های عملیاتی و مقرون بصرفه بودن هواپیمای ایرباس نقطه قوت ما برای سفارش این هواپیما بود.
وی افزود: این توافق گویای گام عملی نوسازی ناوگان هوایی زاگرس و گسترش عملیات آن در داخل و در سطح بین المللی است.
فابریس برژیه هم از هواپیمایی زاگرس به دلیل اعتماد به کارامدترین محصول تک راهرو و دو راهرویی ایرباس قدردانی کرد و گفت: این توافق به زاگرس اجازه می دهد ناوگان خود را با کمترین تغییر و با استفاده از خدمات منحصربفرد ایرباس توسعه دهد.
در این گزارش امده است: یادداشت تفاهم امضا شده منوط به تصویب از جمله از سوی دفتر کنترل دارایی های خارجی آمریکا (OFAC) است. ایرباس به اقدام با پایبندی کامل به توافق برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) و مقررات مربوطه ادامه خواهد داد.
ایرباس به عنوان شرکت پیشتاز تولید کننده هواپیما در جهان مجموعه ای از کاملترین هواپیماهای مسافربری با ظرفیت 100 تا بیش از 600 صندلی را ارائه می دهد. این شرکت کارخانجاتی در سراسر جهان از جمله فرانسه، آلمان، انگلیس و فرانسه و شعبی در آمریکا، چین، هند، ژاپن و خاورمیانه دارد.
ایرباس به علاوه بالاترین استانداردها در حمایت از مشتریان و اموزش را از طریق گسترش شبکه های بین المللی خود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار