بیانیه سازمان بسیج دانش آموزی به مناسبت روز جهانی قدس

سازمان بسیج دانش آموزی به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.

کد مطلب: ۶۳۵۴۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار سرویس آموزش و پرورش پانا، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

"روز قدس یک روز جهانی است. روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابلة مستضعفین با مستکبرین است. روز مقابلة ملتها … در مقابل ابرقدرتهاست… روز قدس روز اسلام است. روز قدس روزی است که اسلام را باید احیا کرد و احیا کرد… روز قدس روزی است که باید به همة ابرقدرتها هشدار بدهیم که اسلام دیگر تحت سیطرة شما، به واسطة عمال خبیث شما، واقع نخواهد شد. روز قدس، روز حیات اسلام است."

حضرت امام خمینی(ره)

طراحی هوشمندانه روز جهانی قدس و فرصت سازی برای نشان دادن وحدت ، اراده و انسجام امت اسلامی در قبال حل مسأله فلسطین و دفع غدّه سرطانی اسرائیل به عنوان اولویت اول جهان اسلام توسط حضرت امام خمینی(ره) یک تصمیم راهبردی بود که طی نزدیک به 4 دهه سبب شد در میدان رقابت سنگین و تنازع بین قدرت‌های جهانی، آرمان آزادی قدس شریف به مثابه یک ضرورت حتمی و تاریخی حضور داشته و خواب از چشم متجاوزان و غارتگران صهیونیستی و حامیانش ربوده برباید.

با گذشت چند دهه از این تدبیر ارزشمند و الهی ، تمامی توطئه ها و دسیسه های استکبار جهانی و مولود نامشروعش ، رژیم صهیونیستی جهت کمرنگ کردن و فراموشی موضوع فلسطین ، به فضل الهی هرساله شاهد رونق و گسترش هر چه بیشتر این تجمع عظیم جهان اسلام و عدم مهار و تضعیف آن توسط جبهه کفر علیرغم تمام سناریوپردازیها هستیم.


سیاست ‌آمریکا، صهیونیست‌ها و استعمارگران ‌این ‌است‌ که ‌مسأله ‌فلسطین‌ در زمانه فعلی به ‌فراموشی ‌سپرده شده و امنیت اسراییل با تغییر مختصات منطقه نبرد به داخل کشورهای اسلامی و ایجاد جنگهای نیابتی، فرقه ای و ..... در بین کشورهای اسلامی تضمین شود. که چنین خیال خامی هرگز محقق نخواهد شد. ایجاد جنگهای مزبور توسط استکبار جهانی با هدف به انحراف کشاندن افکار عمومی جهانی و بویژه مسلمانان از مساله اصلی و در واقع مهمترین مساله جهان اسلام که همان آرمان آزادی قدس شریف است انجام می گیرد.


بهره برداری این رژیم اشغالگر از جریان های تکفیری که به نام اسلام برای برهم زدن امنیت کشورهای اسلامی و فراموشی آرمان آزادی قدس شریف دست به جنایت می زنند، ضرورت هوشیاری هر چه بیشتر ملت های مسلمان در دفاع از مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین و غزه را گوشزد می کند.

علیرغم تمامی خباثتها و توطئه های رژیم غاصب صهیونیستی و جریانهای تکفیری و مرتجع گوش به فرمانش ، همانند ریختن خون جمعی مومن روزه دار در روز 12 رمضان در تهران ، سپاهیان اسلام در غرشی سهمگین ، درس تاریخی به درندگان داعشی که دست پروردگان و بازیچه های صهیونیسم بین الملل و هم پیمانان مستکبرشان هستند داده و گویاتر از هر زمانی اعلام نمودند که تا با خاک یکسان کردن رژیم جعلی و غاصب اسراییل ، تنها به اشاره و اذنی از مراد و مولای خود نیاز دارند .

دانش آموزان بسیجی ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی و تبعیت از ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و بزرگداشت این روز مبارک از آحاد ملت شریف ایران بویژه دانش آموزان انقلابی ایران اسلامی دعوت می نماید با شرکت گسترده و پرشور در راهپیمایی وحدت بخش و دشمن‌شکن روز جهانی قدس، حمایت و پشتیبانی خود را از آرمان فلسطین و قدس شریف اعلام وضمن عمل به تعهد و تکلیف انقلابی ، مسئولیت شناسی اسلامی و انسانی خود را به اثبات خواهند رساند .دانش آموزان ایران اسلامی ، به عنوان نسل چهارم انقلاب ، تا نابودی این جرثومه فساد و غده سرطانی و محو شدن آن لحظه ای آرام نخواهند نشست و به حول قوه الهی همان نسلی خواهند بود که پیش بینی امام خامنه ای عزیز را مبنی بر نابودی اسراییل در کمتر از 25 سال آینده را محقق خواهند ساخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار