بیانیه فرهنگیان و دانش آموزان استان مرکزی به مناسبت روز جهانی قدس

در آستانه روز جهانی قدس فرهنگیان و دانش‌آموزان استان مرکزی ضمن تأکید بر حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس، بیانیه ای صادر کردند.

کد مطلب: ۶۳۵۴۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزاش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی در این بیانیه آمده است: حماسه‌ روز قدس یادآور فریاد رعد آسای امام راحل «ره» است كه همچون صاعقه بر سر سفاكان صهیونیست فرود آمده و پژواك آن در جهان به ویژه در كشورهای اسلامی طنین افكن شد و مسیر مبارزه‌ بی‌امان مردم فلسطین را شتابنده و توفنده ساخت.

قدس محور هویت و اتحاد همان امتی است كه مستضعفان زمین را وارثان واقعی می‌داند و برای زورمداری و بی‌عدالتی عمری كوتاه قائل و ایمان دارد كه نصرت و پیروزی از آن صالحان و هدایت یافتگان خواهد بود.

در این روز بزرگ، قدرت خداوند در گام‌های استوار مردان و زنان مسلمان و دریای مواج وخروشان مسلمانان روزه‌دار نمود می‌یابد.

روز قدس، روز رژه سپاهیان اسلام در برابر چشمان حیرت زده‌ مستكبرین جهان، روز نمایش اتحاد و همبستگی جهان اسلام در مقابل نمادهای كفر و استكبار دوران معاصر و روز برائت از استكبار و اعلام نفرت عمومی ملل مسلمان و همه آزادگان جهان از رژیم تروریست و اشغالگر قدس و حامی آن شیطان بزرگ آمریكای جنایتكار است.

در برهه ای از تاریخ که کشورهای مدعی دروغین حقوق بشر با حمایت های رژیم آل سعود، گروه های تروریستی از جمله داعش را برای ایجاد تفرقه میان مسلمانان به وجود آورده اند، ما فرهنگیان و دانش آموزان استان مركزی ضمن اعلام حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز قدس از مردم فهیم، آگاه و عدالت طلب ایران اسلامی دعوت می‌نماییم که با مشارکت گسترده در راهپیمایی روز قدس، ضمن تجدید میثاق با آرمان های رهبر كبیر انقلاب و مبدع این حركت مقدس و امام خامنه ای (مدظله العالی) و شهدای ایران اسلامی، پاسخ قاطعانه‌ای به شیطنت‌های رژیم اشغالگر قدس و مدعیان دروغین دموكراسی و حقوق بشر داده و نشان دهند كه آرمان آزادی قدس شریف و فلسطین عزیز را هرگز فراموش نخواهند كرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار