معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان:

روز قدس، روز فریاد رسای مسلمانان بر سر جنایتکاران عالم و اسرائیل غاصب

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان در آستانه روز قدس در پیامی گفت: روز قدس، روز فریاد رسای مسلمانان بر سر جنایتکاران عالم و اسرائیل غاصب است.

کد مطلب: ۶۳۵۴۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کرمان،

در متن پیام صدیقه مرادی آمده است :

بسمه تعالی

" روز قدس، روز اسلام است" حضرت امام خمینی (ره)

وقتی نام مظلومی در جهان اسلام برده می شود نگاه ها به سمت فلسطین، کشوری اشغال شده به دست بدترین انسان های جهان می رود. فلسطین که روزی نماد اسلام و آماج قلب های مسلمانان بود از حدود 70 سال پیش فرزندانش را آواره و غاصبان را در خود دیده است .

اگر چه شاید تا امروز بزرگترین خیانت را کسانی می کنند که با سکوت خود، مهر تأیید بر رفتارهای غاصبانه جنایتکارانه وحشی ترین افراد جهان می زنند. روح خدا و بنیان گذار جمهوری اسلامی که روحش غریق رحمت و رضوان الهی باد چه هوشمندانه و مدبرانه از ماه مبارزه با نفس سرکش و ماه عبادت و اطاعت، روزی را برای مبارزه واقعی از انتفاضه های فلسطین مظلوم گذاشت.به برکت نفس مخلصانه امام (ره) این روز جهانی شد و تبدیل به روزی برای آزادی خواهی و جنبش و بیدار باش برای مسلمانان تبدیل شد .

فلسطین و مردم مظلومش امروز همان وضع سال های قبل را دارند. اگرچه مردم مظلوم و بی پناه یمن هم گرفتار همرزمان رژیم غاصب صهیونیستی شده اند. امروز مردم بحرین، عراق و سوریه نیز کمتر از فلسطینی ها در ظلم و ستم نیستند. از خداوند می خواهیم به لطف و فضل خود شر دشمنان اسلام را به خودشان برگرداند .

اینجانب از تمامی فرهنگیان عزیز در سراسر استان به همراه دانش آموزان و اولیای بزرگوار خواستار حضور با شکوه در راهپیمایی روز قدس و کشیدن بلندترین فریاد بر سر تمامی جنایتکاران عالم از آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب و خونخوار می باشم، تا با این حضور برائت خود را از تجاوز و ستم اعلام کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار