مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

پوشش حضور222 هزار دانش آموز کرمانی در برنامه های اوقات فراغت

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بیش از 222 هزار دانش آموز کرمانی تحت پوشش برنامه های غنی سازی اوقات فراغت تابستانی آموزش و پرورش و سایر دستگاهای اجرایی قرار می گیرند.

کد مطلب: ۶۳۵۳۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، محمد محسن بیگی در نشست شورای آموزش و پرورش و پشتیبانی نهضت سواد آموزی با اشاره به تدوین سند جامع اوقات فراغت دانش آموزان در این استان گفت: این سند بنا به تاکید استاندار و به منظور ساماندهی هر چه بهتر اوقات فراغت دانش آموزان و استفاده از همه امکانات دستگاه های اجرایی در این راستا تدوین شده است.



وی افزود: 130 هزار دانش آموز طی سال گذشته در کلاس های اوقات فراغت دانش آموزان شرکت کرده اند که امسال 222 هزار نفر در این راستا مورد آموزش قرار خواهند گرفت.


محسن بیگی بیان کرد: همچنین بیش از هشت هزار دانش آموز کرمانی در برنامه‌های اردویی آموزش و پرورش استان کرمان طی تابستان سال جاری شرکت خواهند کرد.


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: سامانه مشترک اوقات فراغت از سال آینده راه اندازی می شود تا از موازی کاری‌ها جلوگیری کرده و با بسیج امکانات همه دستگاه‌ها، در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان گام های بزرگتری برداشته شود.


محسن بیگی خاطرنشان کرد: در سند جامع اوقات فراغت دان آموزان کرمانی تاکید شده که فرزندان خانواده های محروم بتوانند بدون پرداخت هزینه در کلاس های اوقات فراغت شرکت کنند.


وی با اشاره به تمرکز بخشی از برنامه ها در مناطق حاشیه ای و محروم عنوان کرد: حرفه آموزی یکی از اصول اصلی در برنامه های اوقات فراغت است.

محسن بیگی با اشاره به استفاده از امکانات سازمان ها برای ایاب و ذهاب دانش آموزان شرکت کننده در کلاس های غنی سازی اوقات فراغت گفت: تابستان بهترین فرصت برای اجرای اهداف نظام درباره جوانان و نوجوانان است تا این دانش آموزان در مسیری قرار گیرند که همان مسیر انقلاب است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار