بیانیه سازمان دانش آموزی استان سمنان به مناسبت روز جهانی قدس

سازمان دانش آموزی استان سمنان با انتشار بیانیه‌ای ضمن دعوت از آحاد مردم به ویژه دانش آموزان، مربیان و مدرسان پیشتاز و فرزانه و کارکنان، برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد: روز قدس فقط اختصاص به قدس ندارد، بلکه روز مقابله مستضعفان با مستکبران و روز انتفاضه ملت‌های ستمدیده علیه طرح‌های صهیونیستی- آمریکایی و کشورهای مرتجع عربی است.

کد مطلب: ۶۳۵۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از سمنان، در متن این بیانیه آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

باید همه به پا خیزیم و اسراییل را نابود کنیم. امام خمینی (ره)

ما جهاد با صهیونیست‏ها را واجب می‏دانیم. مقام معظم رهبری

روز جهانی قدس، روز آرمان‌ها و اهداف مقدس و اسلامی امت مسلمان در سراسر گیتی به‌ویژه ملت مبارز، بصیر و مقاوم جمهوری اسلامی ایران است.

روز قدس، جلوه‌ای ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی ملت‌های آزاده و آزادی‌خواه جهان و نمادی مهم برای مبارزه با صهیونیسم جهانی است که در حمایت از مردم مظلوم فلسطین متجلی می‌شود. درواقع روز جهانی قدس روز صف‌آرایی مسلمانان جهان و نمایش وحدت امت اسلام در مبارزه با دشمنی واحد به نام رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان مستکبر این رژیم منحوس و کودک کش است.

امروز که جای‌جای دنیا به‌ویژه منطقه آسیای غربی و شمال آفریقا در آتش توطئه شوم صهیونیسم جهانی و حامیان این تفکر استکباری می‌سوزد و بر کسی پوشیده نیست که هدف نهایی دشمنان استکباری از این اقدامات شوم، ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران و ملت بزرگ آن است؛ حضور پرشور ملت‌های جهان به‌ویژه ملت همیشه در صحنه جمهوری اسلامی ایران سبب تضمین امنیت جهانی، منطقه‌ای و داخلی در کشورمان شده و متضمن امنیت قدس شریف به‌عنوان قبله نخست مسلمانان جهان شود.

آری، تجمع روز جهانی قدس در سراسر دنیا به تجلی‌گاه یک عزم عمومی از سوی همه ملت‌های دنیا برای عدالت‌خواهی و آزادی‌طلبی ملت‌ها بدل شده است و حضور گسترده مردم در تجمع بزرگ و جهانی این روز، باری دیگر لرزه بر پیکره رژیم سست‌بنیان و بی‌بنیه و غاصب صهیونیستی انداخته و ماهیت بی‌ریشه و کودک کش و ضد بشری آن را برای جهانیان آشکار می‌سازد.

امروز حضور فعالانه مسلمانان در مراسم روز جهانى قدس سبب قدرت و قوت مبارزان فلسطین خواهد شد و بار دیگر ملت بزرگ ایران در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس به‌عنوان میراث ماندگار معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) با حضور یکپارچه فریاد رساى خود را در حمایت از ملت فلسطین به گوش جهانیان مى‏رساند.

حضور گسترده ملت بزرگ ایران در راهپیمایی روز قدس، نمایش وفاداری به آرمان‌های امام و انقلاب و بار دیگر وحدت ملت بزرگ ایران را به رخ همه مستکبران و ایادی منطقه‌ای آنان خواهد کشید.

اعضای سازمان دانش‌آموزی استان سمنان اعم از دانش آموزان، مربیان و مدرسان پیشتاز و فرزانه و کارکنان آن نیز روز قدس را به‌عنوان میراث ماندگار امام، با حضور گسترده گرامی داشته و ضمن دعوت از مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار این استان برای حضوری پرشور در راهپیمایی روز قدس اعلام می‌کند که سکوت مجامع جهانی در مقابل جنایت بزرگ صهیونیست‌ها نشانه سقوط اخلاقی انسانی در دنیای کنونی و تمسک به خوی ددمنشانه و رفتار غیرانسانی در عرصه روابط بین‌المللی است، به‌گونه‌ای که با جانب‌داری برخی از کشورها بخصوص آمریکا همراه است

با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس، ثواب حضور در این راهپیمایی حماسی را به روح امام هدیه داده و نشان خواهیم داد که تهدید نظامی اثری در اراده ملت ایران ندارد.

همچون همیشه، همپای ملت سلحشور ایران، در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهیم کرد و با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس نشان خواهیم داد که همچنان در مقابل استکبار ایستاده‏ایم. با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، نشان خواهیم داد که تحریم‌های بیگانگان ملت ما را مقاوم‌تر می‏کند.

ملت بزرگ ما در روز قدس با حضور یکپارچه فریاد رساى خود را در حمایت از ملت فلسطین به گوش جهانیان رسانده و ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی (ره) و رهبری مقام معظم رهبری، بار دیگر دشمنان داخلی و خارجی را ناکام خواهد گذاشت.

سازمان دانش‌آموزی استان سمنان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار