امروز در تمام جهان سخن از توان و قدرت نیروهای مسلح ایران است

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: عملیات اخیر که علیه جبهه تکفیر و نفاق انجام شد به قدری پر عظمت بود که امروز در تمام جهان سخن از توان و قدرت نیروهای مسلح ما است که در اوج اقتدار و افتخار قرار دارند.

کد مطلب: ۶۳۵۳۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌ممحمدی در آستانه فرا رسیدن آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان و روز قدس در جمع کارکنان و رزمندگان تیپ 316 زرهی شهید قهرمان همدان با بیان تفسیری از سوره تین و عظمت مفهومی قرآن اظهار داشت: یکی از معجزات قرآن اشاره به موضوعاتی است که 1400 سال پس از نزول وحی اکنون دانش بشری تا حدودی بدان دست یافته است.

وی افزود: جایگاه انسان در منظومه خلقت بشر در مقایسه با دیگر مخلوقات حائز برترین ویژگی ها است و این خصیصه مصداق و تفسیر روشنی بر آیه «لقد خلق الانسان فی احسن تقویم» است.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه حتی ملائک نیز دارای چنین صفاتی نیستند، گفت: تنها مشکل انسان امروز این است که با وجود تلاش برای شناخت هستی و پیرامون خود از موضوع خودشناسی غافل مانده و همین امر باعث شده تا گاه به واسطه برخی افعال و گفتار خود به پایین ترین درجه هستی تنزل یابد.

وی نتیجه عدم توجه به موضوع خودشناسی را سقوط به قعر جهنم عنوان و اضافه کرد: منافقین مصداق بارز این سقوط تلقی می‌شوند و باید عنوان نمونه بارز این تباهی از نقش وجودی منافقین در تاریخ نظام جمهوری اسلامی یاد کرد که با پناهنده شدن به دامان استکبار جهانی و اسرائیل دست خود را به خون هزاران نفر از مردم بی‌گناه این سرزمین آلوده کردند.

محمدی با اشاره به بیان رهبر کبیر انقلاب که «منافقین بدتر از کفار هستند»، به حوادث تروریستی اخیر اشاره کرد و افزود: این طیف (منافقین) با پشت کردن به خدا، دین، ملت و کشور اکنون در حال خیانت آشکارا به کشور خود هستند و این نهایت پستی و رذالت یک انسان است.

وی تصریح کرد: این افراد برای خوشایند آل سعود و آمریکا خود را تا ابد ملعون و نفرین شده مردم و خدا کردند.

امام جمعه همدان در ادامه ضمن اشاره به نقطه مقابل جبهه نفاق و خیانت به قدرت و ایمانی و مردمی نیروهای مسلح کشور اشاره و عنوان کرد: عملیات اخیر که علیه جبهه تکفیر و نفاق انجام شد به قدری پر عظمت بود که امروز در تمام جهان سخن از توان و قدرت نیروهای مسلح ما است که در اوج اقتدار و افتخار قرار دارند.

وی اظهار داشت: این عملیات نشأت گرفته از ایمان و اعتقاد راسخ نیروهای مسلح ما در پاسخ به هر گونه تجاوز و دفع شر متجاوز و تهدیدات و متعاقباً ایجاد امنیت در کشور است.

محمدی در بخش دیگر از سخنانش با اشاره موضوع جوانان و فرصت‌ها عنوان کرد: شایسته است که جوانان قدر خدمت در نظام جمهوری اسلامی را بدانند و سعی کنند تا نسبت به خودشناسی و خودسازی و اندیشه‌ورزی در موضوعات معارف دینی، اخلاقی و اجتماعی اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: اگر جوانان و به ویژه سربازان در محیط خدمتی به خودسازی بپردازند در آینده نه تنها برای خود بلکه برای جامعه نیز مفید خواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار