پیش بینی فعالیت 214 پایگاه اوقات فراغت دانش آموزی در خوزستان

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از پیش بینی فعالیت 214 پایگاه اوقات فراغت دانش آموزی تابستان 96 در استان خبرداد.

کد مطلب: ۶۳۵۲۳۹
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، محمد تقی زاده با اعلام این خبر، اظهار کرد: در تابستان 96 با پیش بینی فعالیت 214 پایگاه تابستانه اوقات فراغت 400 هزار دانش آموز در سراسر استان تحت پوشش این طرح قرار می گیرند.
وی با اشاره به اهدف فعالیت این پایگاه های تابستانه، افزود: غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان به منظور رشد همه جانبه شخصیت آنان، استمرار فعالیت های پرورشی سال تحصیلی در ایام تابستان و ارتقای سطح دانش و بینش اعتقادی، علمی، اجتماعی و مهارت های فنی، حرفه ای، فرهنگی و هنری دانش آموزان از مهمترین اهداف اجرای این طرح است.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه از تمام ظرفیت سالن های ورزشی، پژوهشسراها، دارالقرآن ها و کانون های پرورشی استان در غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان بهره خواهیم برد، تصریح کرد: در این طرح به مناطق روستایی، کمترتوسعه یافته و حاشیه شهرها توجه ویژه شده است تا دانش آموزان این مناطق نیز بتوانند به نحو شایسته ای از اوقات فراغت تابستانه خود استفاده کنند.
تقی زاده افزود: 52 رشته در پایگاه های اوقات فراغت دانش آموزی تابستان 96 استان تحت پوشش قرار خواهند گرفت که از آن جمله می توان به حفظ و روخوانی قرآنی، خطاطی، نقاشی، علوم رباتیک، مجری گری و فن بیان، فوتسال و بسکتبال، امداد و کمک های اولیه سرود، شطرنج و آموزش زبان های خارجی و . . . اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار