معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان:

برنامه های اوقات فراغت ملاک سنجش دستگاههای اجرایی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: اقدامات دستگاه های اجرایی پیرامون ساماندهی اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان یکی از شاخص های مهم ارزیابی مدیران در پایان سال است .

کد مطلب: ۶۳۵۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کرمان،حمید ذکاء اسدی در نشست شورای آموزش و پرورش استان افزود: در سند اوقات فراغت دانش آموزان به حرفه آموزی توجه لازم انجام شده و در این زمینه اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت باید همکاری لازم را داشته باشند .
وی بر جمع آوری نظرات دانش آموزان برای ساماندهی اوقات فراغت دانش آموزان نیز تاکید کرد و گفت: قرار شد که بازرسی استانداری کرمان به این موضوع نظارت داشته باشد و مدیران نیز موارد مورد نظر دانش آموزان را مورد توجه قرار دهند .
شهردار کرمان نیز در این نشست گفت: بخشی از اوقات فراغت دانش آموزان در پارک ها است که ضمن توسعه روشنایی وخدمات در این مکان ها، 50 میز تنیس در پارک ها راه اندازی شده است .
علی بابایی افزود: پارک های بانوان عفاف و ریحان نیز امکانات بسیار خوبی دارند که می تواند در اختیار دانش آموزان دختر قرار گیرد .
وی با بیان اینکه هشت خانه فرهنگ و 2 فرهنگسرا در کرمان فعال است، اظهار کرد: 10 زمین تنیس خاکی نیز از سوی شهرداری در تابستان امسال راه اندازی می شود که تاکنون سه زمین راه اندازی شده است .
بابایی ادامه داد: فرهنگسرای قمر بنی هاشم نیز ظرف 10 روز آینده افتتاح می شود و جمعی از دانش آموزان می توانند در این محل مورد آموزش قرار گیرند .
شهردار کرمان گفت: در حوزه حمل و نقل عمومی نیز در صورت نیاز، شهرداری کرمان آماده همکاری است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار