مدیر آموزش و پرورش دلیجان به پانا خبر داد:

رقابت 380 دانش آموز دلیجانی در آزمون مدارس نمونه دولتی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلیجان گفت: آزمون مدارس نمونه دولتی روز جمعه 9 تیر ماه سالجاری به طور همزمان با استان مرکزی در شهرستان دلیجان برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۶۳۵۱۰۴
لینک کوتاه کپی شد

حجت اله فدایی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرروش استان مرکزی، افزود: آزمون مدارس نمونه دولتی دانش آموزان پسر و دختر متوسطه اول در دو حوزه امتحانی دبیرستان شهید بهشتی ویژه پسران و دبیرستان پروین اعتصامی ویژه دختران برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این آزمون 125 دانش آموز پسر و 125 دانش آموز دختر در مقطع متوسطه اول و 130 دانش آموز دختر در مقطع متوسطه دوم با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

مدیر آموزش و پرورش دلیجان اضافه کرد : کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی از روز شنبه 3 تیر ماه تا پنجشنبه 8 تیرماه از طریق سایت markazi.natije.ir قابل دریافت خواهد بود.

فدایی با بیان اینکه آزمون نمره منفی نیز خواهد داشت اظهار داشت: دانش‌آموزان شرکت کننده در آزمون مدارس نمونه دولتی متوسطه اول باید در مدت 100 دقیقه به 80 سئوال و دانش‌آموزان شرکت‌کننده در آزمون مدارس نمونه دولتی متوسطه دوم در مدت 120 دقیقه به 100 سئوال پاسخ دهند.

به گفته وی در شهرستان دلیجان دو آموزشگاه نمونه دولتی در مقطع متوسطه اول و دوم ویژه دختران و یک آموزشگاه نمونه دولتی در مقطع متوسطه اول ویژه پسران دایر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار