سرخو در شورای شهر مطرح کرد؛

ایجاد پد بالگرد در ساختمان‌های بلند مرتبه ضروری است

به گزارش پانا؛ عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر گفت: ایجاد پد بالگرد در ساختمان‌های بلند مرتبه و بوستان‌ها و ایجاد پایگاه اورژانس در ایستگاه‌های مترو و سرای محلات الزامی است.

کد مطلب: ۶۳۵۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد

سرخو در سیصد و پنجاه و چهارمین جلسه علنی شورای شهر که روز گذشته (سه شنبه) برگزار شد، با بیان اینکه پیشنهاد می‌کنم در کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران ظرف مدت دو هفته آینده طرح دو فوریتی برای ایجاد پد بالگرد تهیه تا به تصویب شورا برسد، اظهار داشت: بر اساس آن باید ایجاد پد بالگرد در ساختمان‌های بلند مرتبه و بوستان‌ها و ایجاد پایگاه اورژانس در ایستگاه‌های مترو و سرای محلات عملیاتی شود و بیش از ٣٠٠ پایگاه اورژانس در تهران اضافه می‌شود.

وی با تاکید بر نصب تجهیزات فوریت‌های پزشکی در دفاتر مسئولان خانه‌های بهداشت سرای محلات گفت: از آنجایی که پزشکان حاضر در سرای محلات اطلاعات لازم از شهروندان هر محله در اختیار دارند، وجود چنین پایگاه‌هایی بسیار اثر بخش خواهد بود.

سرخو با بیان اینکه کمیسیون سلامت در راستای پیشبرد اهداف خود می‌تواند از اعضای دیگر کمیسیون‌ها نیز همکاری لازم را دریافت کند، تصریح کرد: وجود چنین مصوبه‌ای برای سلامتی مردم ضروری است.

منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار