90 درصد کارتن خواب ها روانه مددسرا می شوند

مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران گفت: حدود 90 درصد کارتن خواب های پایتخت، مددسراهای موجود در سطح شهر را می‌شناسند و به صورت خودمعرف به این اماکن مراجعه می‌کنند.

کد مطلب: ۶۳۵۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا؛ رضا قدیمی مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران اظهار داشت: متکدیان و کارتن خواب‌ها علاوه بر مسایل و مشکلات اجتماعی، چهره شهر را نیز مخدوش و نامناسب می‌کنند که با هماهنگی های انجام شده با گشت ویژه خدمات اجتماعی شهرداری، کارتن خواب ها و معتادان به صورت 24 ساعته جمع آوری می‌شوند.

مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه در پایان سال 95 تعداد یک هزار و 956 کارتن خواب در مددسراها و 190 نفر در همراه سراها اسکان داده شده اند، افزود: حدود 90 درصد کارتن خواب های سطح شهر مددسراها را شناخته و به آن جا مراجعه می کنند و باید تعداد 10 درصد باقی مانده نیز جذب مددسراها شوند.

قدیمی در پایان یادآور شد: شهروندان در صورت مشاهده کارتن خواب ها می توانند با شماره 137 تماس گیرند. متکدیان و کارتن خواب‌ها علاوه بر مسایل و مشکلات اجتماعی چهره شهر را نیز مخدوش و نامناسب می‌کنند که با هماهنگی های انجام شده با گشت ویژه خدمات اجتماعی شهرداری، کارتن خواب ها و معتادان به صورت 24 ساعته جمع آوری می شوند. تا مأموران شهرداری این افراد را به مددسراها هدایت کنند.

منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار