سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد درخواست کرد

شرکت کودکان و نوجوانان ایرانی در مسابقه روز جهانی غذا

دفتر نمایندگی سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) در ایران از کودکان و نوجوانان ایرانی دعوت کرد تا در مسابقه بین المللی طراحی پوستر و ویدئو به مناسبت روز جهانی غذا در سال ۲۰۱۷ با شعار «تغییر آینده مهاجرت: سرمایه‌گذاری در امنیت غذایی و توسعه روستایی» شرکت کنند.

کد مطلب: ۶۳۴۹۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) (FAO) سازمانی بین‌المللی است که با هدف توسعه‌ی کشاورزی در سال ۱۹۴۵ توسط ۴۴ کشور عضو سازمان ملل متحد تأسیس شد. مقر این سازمان در شهر رم کشور ایتالیا واقع است.

فائو هر ساله در روز ۱۶ اکتبر (۲۵ مهرماه) که همزمان با روز تأسیس آن است، آیین روز جهانی غذا را در ۱۵۰ کشور جهان از جمله ایران با حضور تمامی دست اندرکاران امر تولید غذا برگزار می‌کند.

به همین مناسبت بر اساس اعلام دفتر نمایندگی سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) در ایران، این سازمان از کودکان و نوجوانان ۵ تا ۱۹ ساله دعوت کرده است تا در مسابقه بین المللی طراحی پوستر و ویدئو به مناسبت روز جهانی غذا در سال ۲۰۱۷ با شعار «تغییر آینده مهاجرت: سرمایه‌گذاری در امنیت غذایی و توسعه روستایی» شرکت کنند.

نوجوانان ۱۳ تا ۱۹ ساله نیز می‌توانند علاوه بر آن یک فیلم ویدئویی کوتاه یک دقیقه‌ای با موضوع راه‌حل‌های مورد نظرشان برای رفع مشکلات غذایی تولید کنند.


کودکان و نوجوانانی که به شرکت در این مسابقه علاقه‌مند هستند، می‌توانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ ۱۰ نوامبر ۲۰۱۷ (۱۹ آبان ۱۳۹۶) در آدرس اینترنتی www.fao.org/WFD۲۰۱۷-Contest بارگزاری کنند.

هر بخش مسابقه شامل پوستر و ویدئو سه برنده انتخاب خواهد داشت که به برندگان علاوه بر هدیه، گواهینامه‌ای از فائو داده می‌شود و پوسترها و ویدئوهای منتخب نیز در نمایشگاهی در رم به نمایش گذاشته می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار