مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان:

پویایی و پاسخگویی، دو ویژگی مهم کارگروه نظارت بر ثبت نام مدارس است

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان در جلسه کارگروه نظارت بر ثبت نام مدارس این مدیریت گفت: پویایی و پاسخگویی، دو ویژگی مهم کارگروه نظارت بر ثبت نام مدارس است.

کد مطلب: ۶۳۴۷۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کرمان،سرور اسکندری بیان داشت: نباید هیچ خدشه ای بر نظارت وارد شود، زیرا سلامت کار در امر ثبت نام از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است .

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان با اشاره به اهمیت مشارکت اولیا در امر ثبت نام گفت: سالم کار کردن سخت، اما شدنی است و ما با حضور در ستاد ثبت نام، با تفکر روشن باید به نحوی انجام وظیفه کنیم که رضایت اولیا را در پی داشته باشد و هم مدارس بتوانند به فعالیت خود به نحو احسن ادامه دهند .

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان پاسخگویی مناسب را منوط به شناخت دقیق شرایط دانست و گفت: کسی می تواند به خوبی پاسخگوی ارباب رجوع باشد که شرایط را به خوبی درک کند .

در ادامه این جلسه پور نوری کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد و کارگروه نظارت بر ثبت نام ناحیه گفت: در ناحیه ابلاغ اعضای کارگروه نظارت بر ثبت نام صادر شده است و سعی و تلاش این کارگروه نظارت دقیق بر ثبت نام مدارس و اجرای کامل مصوبات کمیته برنامه ریزی استان در این زمینه است .

دبیر کارگروه نظارت بر ثبت نام آموزش و پرورش ناحیه یک افزود: مهمترین انتظار از مدیران مدارس در هنگام ثبت نام، داشتن سعه صدر و حفظ آرامش در هنگام ثبت نام است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار