شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود:

جدیت نیروی نظامی ایران نشان داد تحریم موشکهای بالستیک اتفاق نمی افتد

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود اعلام کرد: جدیت نیروی نظامی ایران نشان داد تحریم موشک های بالستیک هرگز اتفاق نخواهد افتاد.

کد مطلب: ۶۳۴۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شاهرود، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، بیانیه ای را پیرو حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع داعش در استان دیر الزور سوریه منتشر کرد که متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«دوران بزن و در رو تمام شده است و ملت ایران کسی که بخواهد به او تعرض کند را رها نخواهد کرد»

جمهوری اسلامی ایران بر سر خون شهروندانش با احدی تعارف نداشته و نخواهد داشت، نیروی هوافضای سپاه با حمله موشکی به دیرالزور در خاک سوریه، از تروریست‌های تکفیری انتقام راهبردی گرفت.

این عمل میسر نمی شد مگر با توان و قدرت موشکی که حاصل تفکر انقلابی است نه تفکر سازش!

البته شلیک چند موشک پایان انتقام نبوده، بلکه شروعی است که پایان آن نابودی داعش خواهد بود ان شاء الله

پاسخ موشکی سپاه به حمله تروریستی اخیر اقدامی چند وجهی و استراتژیک بود و از مهم ترین اهدافش می توان اول تجمع فرماندهان داعش در دیرالزور و دوم قلب پروژه برجامیزه کردن برنامه موشکی و منطقه ای ایران را نام برد.

جدیت نیروی نظامی ایران نشان داد برجام موشک های بالستیک هرگز اتفاق نخواهد افتاد.

اسرائیل، شیطان بزرگ و حاميان تروريسم نيز پيام اقتدار ايران را دريافت كنند.

این یک "طوفان " است که فکرش را هم نمی کردند. فکر بقیه اش را هم نمی توانند بکنند...

در پایان درود و رحمت می فرستیم به ارواح طیبه شهدا و مجاهدان راه حق به ویژه شهید بزرگوار طهرانی مقدم که بخش عظیمی از این اقتدار را مدیون ایشان هستیم.

شاید حاج حسن طهرانی مقدم این روزها را می‌دید، وقتی در سوله‌های پادگان ملارد برای دقیق‌کردن نشانه‌گیری موشک‌هایش عرق می‌ریخت.

شاید با خود می‌گفت در نبودم باید دست حاج قاسم و رفقا را به اندازه کافی پر کنم. نباید در برابر دشمن ملت احساس کمبود کنند.

موشک‌هایش، دست‌ساخته‌هایش، حاصل عمرش، باید ۶۰۰-۷۰۰ کیلومتر آن‌سوتر از مرزهای وطن آن‌قدر دقیق فرود می‌آمد تا اینجا در حرم بنیانگذار انقلاب و خانه ملت، در مجلس، وسط پایتخت دوباره احساس امنیت کنیم.

سَیعلَمُ الّذینَ ظلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبون

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار