روز قدس، فرصتی مناسب برای نمایش اتحاد و همدلی

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام، گفت: مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس و برای نشان دادن وحدت و انسجام ملی و اسلامی با توجه به تحولات اخیر، حضوری گسترده خواهند داشت.

کد مطلب: ۶۳۴۳۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان ایلام، حسین کلانتری، معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام، در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی راهپیمایی روز جهانی قدس در استان ایلام، اظهار کرد: مردم ایران اسلامی همواره در همه عرصه‌ها و مقاطع مختلف نظام اسلامی، حضوری گسترده و پررنگ داشته‌اند.

وی، بابیان اینکه مردم در دوران 8 سال دفاع مقدس مردم خودشان جنگ را مدیریت کردند، حضور داشتند و از تمامیت ارضی نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کردند، افزود: در انتخابات اخیر ریاست جمهوری نیز بیش از 70 درصد واجدین شرایط در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و این رکورد در جهان محسوب می‌شود که نشان‌دهنده حاکمیت مردم‌سالاری دینی و اوج دموکراسی و تعیین سرنوشت توسط مردم است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام، ابراز کرد: در همان زمانی که مردم با شور و شوق و دفاع از آرمان‌های امام راحل، نظام اسلامی و رهبری در انتخابات حضوری گسترده داشتند و رئیس‌جمهور را انتخابات کردند، در همان شرایط کسانی که دم از دموکراسی و حقوق بشر می‌زنند، در کشوری که رنگی از انتخابات به چشم ندیده است و در مهد استبداد برعلیه کشور ایران اسلامی توطئه کردند.

کلانتری، با اشاره به مثلث شوم آمریکا، اسرائیل و رژیم آل سعود در منطقه، گفت: در منطقه یک جنگ نیابتی، تکفیری و داعشی راه می‌اندازند و مردم مظلوم سوریه و یمن و عراق را قتل‌عام می‌کنند و این امر همان سخن امام راحل است که جنگ بین اسلام و کفر تمام‌شدنی نیست.

وی، افزود: دشمنان انقلاب و اسلامی برنمی‌تابند که ببینند یک کشور بر سرنوشت خود حاکم است و همه‌چیز دست مردم است، امروز غربی‌ها و آل سعود عزادار هستند که مردم ایران اسلامی با 75 درصد در انتخابات شرکت کردند و پای صندوق‌های رأی حاضر شدند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام، بیان کرد: در این شرایط راهپیمای روز قدس برگزار می‌شود که حضور گسترده مردم اهمیت زیادی دارد و مؤلفه‌های زیادی باید در این راهپیمایی اجرا شود، امام گام‌به‌گام و باتدبیر و تاسی از کلام اهل‌بیت و قرآن کریم، هیچ کلامی از زبانش خارج نشده است و همه مستند به قرآن کریم و با نگاه به آرمان‌های انقلاب است.

کلانتری، اظهار کرد: حضرت امام راحل روز قدس را جهانی نام‌گذاری کرد که به جهان تعلق دارد و در تمام جهان آزادیخواه وجود دارد و به مظلومیت مردم فلسطین آگاه است و ماه رمضان بهترین ماها و روز جمعه بهترین روز هفته و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نیز بعد از شب‌های قدر قرار دارد که مردم با نگاه الهی به صحنه وارد می‌شوند.

وی، بابیان اینکه امروز نیز مقام معظم رهبری امام گونه آرمان فلسطین و قدس شریف را ادامه می‌دهد، تصریح کرد: امروز همه آزادیخواهان دنیا می‌پذیرند که مردم فلسطین مظلوم هستندو به مردم این کشور ظلم شده و رژیم اسرائیل یک رژیم غاصب و کودک کش است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام، گفت: امروز عزت جمهوری اسلامی بر این است که مردمش پای‌کار هستند، مسئولان نگاه به مردم‌دارند، مردم درصحنه هستند و راهپیمایی روز قدس صحنه‌ای خواهد بود که سیاست‌های نظام اسلامی را تائید خواهد کرد، روز قدس، نماد وحدت و همدلی است و مردم با آگاهی در این روز حاضر خواهند شد، ما همه یک ملتیم و با تمام انسجام و اقتدار ملی، پیرو اسلام ناب محمدی (ص) هستیم.

وی، با اشاره به اهمیت امنیت در جهان امروز، افزود: بیش از 120 گروه تروریستی با امکانات و تجهیزات، قبل از هرگونه اقدامی با تلاش همه نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی کشف‌شده است، ما مفتخریم در امن‌ترین کشورهای دنیا زندگی می‌کنیم و باید قدر وحدت و انسجام و اقتدار خود را بدانیم.

کلانتری، در پایان خاطرنشان کرد: ایلام، مفتخر است شهید هسته‌ای دارد، در عملیات تروریستی اولین شهدا، شهید قلی زاده از ایلام بود، نوجوان‌ترین شهید رزمنده کشور در دفاع مقدس شهید جرایه بوده است و این نشان می‌دهد که در هرزمانی که مردم ایلام تمام‌قد وفاداری خود را به مردم ونظام اسلامی نشان داده است و باید قدر این مردم را دانست و برای خدمت به این مردم بیش از گذشته گام برداشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار