سجاد انوشیروانی در گفت و گو با پانا:

فدراسیون ورزشکارسالاری را باب کرد/ تیم ملی زمان زیادی از دست داده است

سرمربی تیم ملی وزنه برداری به تصمیم شورای واکنش نشلن داد و گفت: همه ورزشکاران جداگانه تمرین کنند تا حداقل بیشتر از این حرمت مربی خدشه دار نشود.

کد مطلب: ۶۳۴۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد

سجاد انوشیروانی در گفت و گو با خبرنگار پانا درباره تصمیم شورای فنی در مورد تمرینات جداگانه کیانوش رستمی گفت: ما قبل از جلسه شورای فنی مطالبات خودمان را اعلام کردیم که شامل 12بند می شد که البته شورای فنی تنها با یک بند آن موافقت نکرده و یازده مورد بقیه را پذیرفته است.

وی ادامه داد:کادرفنی اگر مطالباتی داشت همه انها به حق بوده و ما انتظار داشتیم همه آنها را بپذیرند نه اینکه مهمترین موضوع نادیده گرفته شود، البته من یک پیشنهاد برای فدراسیون وزنه برداری دارم و آن این است که به همه ورزشکاران این ازادی عمل را بدهند.

وی ادامه داد: کم نیستند ورزشکارانی که مدال های جهانی و المپیک در کارنامه خود دارند بنابراین اگر این شیوه رایج است پس آنها هم خودشان تمرین کنند حداقل حرمت و جایگاه کادر فنی و مربیان تیم حفظ می شود.
انوشیروانی تاکید کرد: من احترام زیادی برای کیانوش رستمی قائل هستم، او نابغه وزنه برداری ایران است اما انسجام و هماهنگی هم در تیم ملی حرف اول را می زند.

وی به تاریخ شروع اردوهای تیم ملی اشاره کرد و گفت: تیم ملی زمان زیادی را از دست داده، ما هر روز به مسابقات جهانی نزدیک می شویم اما بچه ها هنوز در اردو نیستند، متاسفانه اردوی ما به دلیل شرایط بد مالی فدراسیون و همچنین حضور در بازی های کشورهای اسلامی و اسیایی عقب افتاده و فعلا هم تا پذیرفتن همه مطالبات فدراسیون برگزار نخواهد شد.

وی گفت:نواب نصیرشلال به نمایندگی از طرف ما در جلسه حضور داشته و شورای فنی هم بهتر است در رای که صادر کرده تجدید نظر کند چرا که این کار آنها مصداق بارز ورزشکارسالاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار