کارشناس اردوها ی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان:

برگزاری کلاس های غنی سازی اوقات فراغت با حداقل هزینه

کارشناس اردوهای ادراه کل آموزش وپرورش استان کرمان گفت: اوقات فراغت به معنی بیکاری نیست . چون در اوقات بیکاری فرد کاری برای انجام دادن ندارد ولی در اوقات فراغت کارهای متعددی می تواند داشته باشد .

کد مطلب: ۶۳۴۰۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کرمان حسین رضا زاده گفت:هدف از اجرای برنامه های اوقات فراغت کسب آرامش،لذت واقعی است وفرد کاری را نه از روی اجبار و نه بخاطر منافع مادی انجام می دهد و این لحظات به خود اختصاص دارد و تنها با هدف مرتبط با شخص و آرزوها و خواسته های او انجام می شود .

وی گفت: هر چند برخی افراد عمدتا اوقات فراغت را با کارهای هنری پر می کنند اما این مسئله بستگی زیادی به علاقه و استعداد فرد دارد و چون هدف از برنامه ریزی برای اوقات فراغت اجبار نیست بهتر است با علاقه و استعدادهای فرد مطابقت داشته باشد .
رضا زاده همچنین صله رحم و دید و بازدید در اسلام را به عنوان یکی از فعالیت های اوقات فراغت معرفی کرد و افزود: افراد باید سعی کننددر انتخاب فعالیت های اوقات فراغت از دیگران تقلید نکنندواجازه ندهند فعالیت هایشان در اوقات فراغت به صورت عادت در بیاید.

کارشناس اردوهای اداره کل آموزش وپرورش استان کرمان گفت: یکی از اهداف مهم معاونت پرورشی اداره کل آموزش وپرورش استان کرمان تنظیم برنامه های متنوع و جذاب برای اوقات فراغت دانش آموزان می باشد.

رضا زاده گفت:خوشبختانه هر سال با توجه به آمار پراکندگی جمعیت در استان کرمان مراکزی برای اوقات فراغت دانش موزان در نظر گرفته می شودکه به این شرح است:

تعداد 32 کانون فرهنگی تربیتی ،30 دارالقرآن و 25 اردوگاه فعال می باشدکه در فصل تابستان پذیرای دانش آموزان هستند.

وی افزود: بیش از 65 مکان ورزشی شامل سالن ،استخر و زمین ورزشی را با همکاری معاونت تربیت بدنی در سراسر استان در نظر گرفته ایم که مجموعه ی این عوامل و این اماکن در جهت اجرای بهتر برنامه های اوقات فراغت می باشد.

رضا زاده گفت:امسال از 7 تیر ماه و تا هفته ی اول شهریور ماه فعالیتها انجام خواهد شد .

وی همچنین افزود:نرخ کلاسها و حق الزحمه ی دریافتی با توجه به امکانات هر منطقه یا پایگاه متفاوت می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار