معاون استاندار بوشهر:

۴۰ میلیارد ریال برای کاهش تنش آب آشامیدنی استان بوشهر تخصیص یافت

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: از اعتبارات مصوب کاهش بحران کم‌آبی در کشور، ۴۰ میلیارد ریال برای کاهش تنش آب آشامیدنی استان بوشهر تخصیص یافت.

کد مطلب: ۶۳۴۰۰۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا بوشهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، سیدمحمدحسن باستی در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر با تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت علی(ع) با بیان اینکه پروژه‌های متعددی در استان بوشهر در حال اجراء است اظهار داشت: پروژه‌های مختلفی در استان بوشهر در حال اجراء است که هر کدام دارای اهمیت خاص و قابل ملاحضه‌ای است.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها در ارائه خدمات و رفع مشکلات مردم تاثیرگذار است تصریح کرد: پروژه‌های بخش تامین آب آشامیدنی استان بوشهر از جایگاه و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با بیان اینکه منابع تامین آب استان بوشهر در دیگر استان‌ها قرار دارد افزود: سال گذشته به سبب بارندگی‌های مطلوب سبب پرآب شدن چشمه ساسان یکی از منابع تامین آب آشامیدنی استان بوشهر شد که هرچه به فصل گرما نزدیک‌تر می‌شویم حجم آب این منبع آبی کاهش می‌یابد.

باستی با اشاره به تصویب 490 میلیارد تومان در کشور برای حل مشکلات کم‌آبی تاکید کرد: از اعتبارات مصوب کاهش بحران کم‌آبی در کشور، 40 میلیارد ریال برای کاهش تنش آب آشامیدنی استان بوشهر تخصیص یافت.

وی با بیان اینکه همه شهرستان‌های استان بوشهر با مشکل کم‌آبی مواجه هستند تصریح کرد: حل مشکلات آب شهرستان‌های استان بوشهر بر اساس برنامه‌ریزی و اولویت‌ بندی مورد توجه قرار دارد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به پروژه‌های آب‌خیزداری در استان بوشهر افزود: اهمیت پروژه‌های آب‌خیزداری و آب‌خوان‌داری به‌گونه‌ای است که در یک هفته حجم عظیم روان آب به ظرفیت 5 میلیارد متر مکعب می‌تواند ذخیره‌سازی کند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار