انهدام باند جاعلان مدرک تحصیلی در زاهدان

رئيس پليس آگاهی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری باند سه نفره جاعلان مدرک تحصیلی در زاهدان خبر داد.

کد مطلب: ۶۳۳۸۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا سیستان وبلوچستان، ابراهيم ملاشاهی گفت: در پی شکایت یکی از نهادهای دولتی مبنی بر اینکه فردی با در دست داشتن گواهی موقت پايان تحصيلات دوره پيش دانشگاهي در خواست تاييد اصالت مدرک مذکور را داشته است که در بررسی صورت گرفته توسط کارشناسان مربوطه مشخص شد مدرک مذکور جعلی و فاقد اصالت می باشد، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرارگرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع کاراگاهان پس از انجام تحقیقات فنی دریافتند متهم بدون اينکه در جلسات کلاس های درسی و امتحانات شرکت کند از طریق آشنایی با یک جاعل مدرک تحصیلی در قبال پرداخت وجه نقد مدرک جعلی پیش دانشگاهی را تحويل گرفته و جهت تآييد گواهی موقت به یک از نهاد های دولتی مراجعه کرده است.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران پس از تحقیقات تکمیلی از متهم و انجام کار فنی و اطلاعاتی باند سه نفره جاعل مدرک تحصیلی را شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیرکردند.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطر نشان کرد:متهمان پس از روبه رو شدن با ادله و مستندات کافی به دریافت مبلغ 120 میلیون ریال جهت جعل مدرک تحصیلی برای پنج نفر اعتراف کرده که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار