شبانه روز برای تکرار قهرمانی تمرین کردیم/تیم فقط دوماه در اختیارم بود

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت:من فقط دوماه با تیم ملی کار کردم اما در همین مدت کم تمام تلاشمان را برای کسب قهرمانی کردیم.

کد مطلب: ۶۳۳۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد

مهدی بی باک در گفت و گو با خبرنگار پانا درباره حضور ملی پوشان در مسابقات قهرمانی جهان گفت: شنبه اخرین جلسه تمرینات خودمان را انجام دادیم و سوم تیرماه هم در کره جنوبی به مصاف حریفان می رویم. شرایط تیم ملی خوب است در این مدت هم تکواندوکاران تمرینات خیلی خوبی پشت سر گذاشتند، البته ما نسبت به دوره های شرایطمان کاملا متفاوت بود چرا که من تنها دو ماه تیم را در اختیار داشتم اما بااین حال در این مدت کوتاه باز هم کار کردیم و شبانه روز تمرین داشتیم.

سرمربی تیم ملی تکواندو در مورد وضعیت بازیکنان گفت: خدا را شکر همه شرایط خوب است و بازیکنان هم تمرینات خوبی داشتند، ما با تیم هشت نفره عازم این رقابت ها می شویم که از این تیم چهارنفر آنها سابقه حضور در مسابقات قهرمانی جهان را داشتند و چهار نفر دیگر برای اولین بار است که حضور در این میدان سخت و حساس را تجربه می کنند، به هر حال ما همه تلاشمان را می کنیم تا بهترین باشیم.

بی باک در مورد تکرار کسب سکوی قهرمانی در کره جنوبی اظهار کرد:همانطور که گفتم ما شبانه روز برای کسب سکوی قهرمانی تمرین کردیم اما باید همه شرایط در نظر گرفته شود چرا که هر مسابقه شرایط خاص خودش را دارد. زمانی که من در کنار تیم مقانلو بودم و قهرمانی مسابقات جهانی را کسب کردیم دو سال و نیم تیم در اختیار ما بود مسلما به صورت مداوم دو سال و نیم با یک تیم کار کنیم شرایط بهتری برای کسب قهرمانی وجود دارد، البته این به این معنا نیست که ما از هدف خودمان که تکرار قهرمانی سال های گذشته است دور شده باشیم اما باید به این موضوع دقت شود که تیم تنها دوماه در اختیار من بوده است به هر روی همه شرایط خوب است و امیدوارم بهترین نتیجه برای تیم تکواندوی ایران رقم بخورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار