رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان بوشهر خبر داد:

آزمون جذب مدرس آموزش خانواده در مرداد ماه برگزار می شود

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان بوشهر از برگزاری آزمون جذب مدرس آموزش خانواده در 16 مردادماه خبر داد.

کد مطلب: ۶۳۳۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا بوشهر ، بهرام مغدانی رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان بوشهر با اعلام این خبر افزود : ثبت نام و شرکت در آزمون انتخاب مدرس آموزش خانواده در سال 1396 از 23 خردادماه آغاز و تا 10 تیرماه ادامه دارد.

وی تصریح کرد: داوطلبان شرکت کننده در آزمون باید استخدام رسمی، پیمانی و شاغل در آموزش و پرورش ویا اعضای هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی باشند.

مغدانی با اشاره به این که داشتن مدرک کارشناسی ارشد یا معادل حوزوی آن، برخورداری ازسلامت جسم و روان، داشتن قدرت بیان و حسن شهرت و حداقل 30 سال سن از دیگر شرایط شرکت کنندگان در آزمون می باشد خاطر نشان کرد: داوطلبان برای شرکت در آزمون باید شخصا از طریق سامانه الکترونیکی به آدرس http://www.familyeducation.ir اقدام نمایند.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان یادآور شد : آزمون کتبی جذب مدرس آموزش خانواده ساعت 10صبح روز دوشنبه 16 مردادماه سال جاری در مرکز استان و به صورت هماهنگ در سراسر کشور برگزار می شود و افرادی که 60 درصد نمره را کسب نمایند به مصاحبه دعوت می شوند.

بهرام مغدانی اظهار داشت: فایل راهنمای ثبت نام جذب مدرس آموزش خانواده به ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق ارسال شده است و داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به ادارات آموزش و پرورش سراسر استان مراجعه نمایند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار