استاندار در نشست با جمعي از فعالان سياسي اصلاح طلب استان خبر داد :

خانه احزاب چهارمحال و بختياري راه اندازي شود

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: خانه احزاب اين استان هر چه سريع تر راه اندازي شود.

کد مطلب: ۶۳۳۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان چهارمحال و بختیاری ،قاسم سليماني دشتكي در نشست با جمعي از فعالان سياسي اصلاح طلب چهارمحال و بختياري تأكيد كرد: تشكيل و راه اندازي خانه احزاب استان بايستي با هدف ايجاد مكاني به منظور تشكيل جلسات و فعاليت مطلوب حزب هاي مختلف در دستور كار مسئولان مربوطه قرار گيرد.

وي افزود: به همين منظور حزب هاي شناسنامه دار و فعال چهارمحال و بختياري براي دريافت تسهيلات مورد نياز در اين زمينه اقدام كنند.

سليماني دشتكي تصريح كرد: برنامه ريزي به منظور ارائه آموزش هاي علمي و تخصصي به حزب هاي شناسنامه دار و فعال چهارمحال و بختياري از سوي مسئولان مربوطه پيگيري و اجرايي شود.

وي با اشاره به انتصاب بانوان در پست هاي مديريتي همزمان با فعاليت دولت يازدهم بيان داشت: در چهارمحال و بختياري پست هاي مديريتي مهمي مانند بخشدار، مديركل، معاون مديركل و كارشناس مسئول در بخش هاي مختلف با بانوان توانمند واگذار شد.

استاندار چهارمحال و بختياري اضافه كرد: تقويت نيروهاي استان در سطح ملي و استفاده از توان آنان در پست هاي مديريتي و كليدي بايد يكي از مهمترين برنامه هاي فعالان سياسي اين استان باشد.

وي عنوان داشت: نهادينه شدن انتقاد يكي از مهمترين خواسته هاي مسئولان دولت يازدهم در سطح ملي و استاني محسوب مي شود.

سليماني دشتكي اظهار كرد: حزب هاي شناسنامه دار و فعال در كشور و چهارمحال و بختياري بايد انتقادات سازنده خود را براساس مبناي علمي، منطقي و كارشناسي و به دور از هرگونه نظر شخصي، سليقه اي و سياسي ارائه دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار