مدیر سازمان دانش آموزی استان سمنان خبرداد:

جشنواره رسانه پیشتاز در استان سمنان برگزار می‌شود

مدیر سازمان دانش آموزی استان سمنان خبرداد: جشنواره رسانه پیشتاز در شهریور ماه سال جاری در استان سمنان برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۶۳۳۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از سمنان، محمدرضا عامریان، با بیان اینکه جشنواره رسانه پیشتاز به‌دنبال الگوسازی برای دانش‌آموزان علاقه‌مند به حوزه رسانه است، گفت: این جشنواره در شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی همچنین ضمن دعوت از رسانه‌های استان برای کمک به اجرایی شدن کلیه طرح‌های سازمان دانش آموزی استان سمنان، از برنامه‌ریزی برای برگزاری جشنواره رسانه پیشتاز در همین ارتباط خبر داد و گفت: این جشنواره در چهار بخش خبر تولیدی، گزارش میدانی، مصاحبه تفصیلی و گزارش تصویری برگزار می‌شود.

مدیر سازمان دانش آموزی استان سمنان افزود: سازمان دانش‌آموزی و اقتصاد مقاومتی، نقش سازمان دانش آموزی در تربیت اجتماعی دانش آموزان، تاثیر اردوهای دانش آموزی در مسئولیت پذیری دانش آموزان، نقش فعالیت های سازمان دانش‌آموزی در تعمیق‌بخشی به باورهای مذهبی و عقیدتی، بازخوانی و معرفی فعالیت‌های متنوع و ساختار گسترده سازمان، تاثیرپذیری جمعیت دانش‌آموزی از مجموعه فعالیت‌های سازمان و ... از جمله محورهای این جشنواره است.

عامریان با بیان اینکه فعالان رسانه‌ای استان می‌توانند آثار خود را تا ابتدای شهریورماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، افزود: آثار دریافتی در نیمه اول شهریورماه توسط هیات داوران بررسی و آثار برگزیده جشنواره در بخش‌های چهارگانه جشنواره در پایان شهریورماه معرفی می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار