ملاقات مردمي مدیر کل ثبت اسناد و املاک

ملاقات مردمی مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان جهت حل مشکلات ثبتی مردم یکشنبه هر هفته در محل دفتر ایشان برگزار می گردد.

کد مطلب: ۶۳۲۹۳۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کرمان،نحوه ملاقات مردمی مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان یکشنبه های هر هفته با هماهنگی دفتر مدیر کل می باشد. سال گذشته در هر ملاقات مردمی بیش از ده ارباب رجوع با مدیر کل ثبت استان دیدار و ایشان پس از راهنمایی مراجعین، دستورات لازم را به همکاران و واحدهای ثبتی تابعه داده اند.

در سایر روزهای هفته نیز در صورت عدم تداخل با برنامه ها و جلسات پیش بینی شده، مدیر کل ثبت استان آماده رسیدگی به درخواست ها و شکایات عموم مردم می باشد.

همچنین در سال گذشته 471 ملاقات مردمی با مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان صورت پذیرفته و مشکلات ثبتی بسیاری از ارباب رجوعان در چارچوب قانون حل شده است.

علاوه بر این در سال 95 و با اطلاع رسانی قبلی؛ مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان چندین دیدار مردمی در مساجد مختلف شهر کرمان و مصلی نماز جمعه داشته اند و به مشکلات ثبتی ارباب رجوعان رسیدگی شده است.

بالا بردن رضایت مراجعین و خدمت رسانی سریع و با کیفیت به مردم شریف استان، مهمترین اولویت کاری اداره کل ثبت اسناد و املاک استان می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار