مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری خبر داد:

چهارمحال وبختیاری میزبان مسابقات قهرمانی دانش آموزان سراسر کشور

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری خبر داد: تابستان امسال مسابقات قهرمانی دانش آموزان سراسر کشوردر استان برگزار می گردد.

کد مطلب: ۶۳۲۷۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان چهار محال وبختیاری ،"بهروز امیدی " در دومين شوراي آموزش و پرورش استان در سال ۱۳۹۶ با اعلام این خبر اظهار داشت: امسال میزبانی برگزاری مسابقات قهرمانی دانش آموزان سراسر کشور در سه مقطع تحصیلی پسران و دختران و سه رشته شنا، جشنواره بازی های بومی محلی و وزنه برداری به این استان چهار محال وبختیاری سپرده شده است.

امیدی افزود:در این مسابقات از 24 تا 29 مرداد ماه امسال حدود 2هزار نفر دانش آموز دختر و پسر ،مربی وسرپرست از سراسر کشور با یکدیگر به رقابت می پردازند.

وی یادآور شد: دانش آموزان چهارمحال و بختیاری سال گذشته با کسب رتبه های کشوری فراوان در بخش های مختلف توانستند جایگاه آموزش و پرورش این استان در سطح ملی ارتقا دهند.

امیدی تاکید کرد: امسال تیم ملی دوومیدانی به سرپرستی استان چهار محال وبحتیاری به مسابقات جهانی دو و میدانی به میزبانی کشور فرانسه اعزام خواهند شد.

وی افزود: کسب رتبه دوم کشوری در اجرای برنامه های ارتقای سلامت، به دست آوردن رتبه دوم کشوری در تولید نشریه الکترونیکی آموزشی فرهنگی شمیم مراقبت، یکسان سازی تجهیزات و وسایل ورزش مدارس، راه اندازی مرکز تندرستی و حرکات اصلاحی ورزشی و میزبانی مسابقات ملی دانش اموزش دو و میدانی از مهمترین فعالیت های آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در سال گذشته است.

چهارمحال و بختیاری به خاطر ارتفاع دو هزار و 66 متری از سطح دریا یکی از بهترین مناطق برای برگزاری اردوهای جهانی، منطقه ای، ملی و استانی در رشته های مختلف ورزشی محسوب می شود.

مجموعه ورزشی شهدای دانش آموز آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری یکی از مجموعه های مهم ورزشی وزارتخانه است و در یک دهه اخیر بسیاری از تیم های مطرح لیگ برتر فوتبال ایران ، تیم ملی شنا، تیم ملی فوتسال و تیم های ملی دختران اردوهای خود را در این مجموعه برگزار کرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار