رضا شاهرودی در گفت و گو با پانا:

صعود به جام جهانی پایان کار نیست/ می توانیم شگفتی ساز شویم

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: تیم ملی ایران با این صعود نشان داد در جام جهانی هم می تواند شگفتی ساز شود.

کد مطلب: ۶۳۲۶۱۸
لینک کوتاه کپی شد

رضا شاهرودی در گفت و گو با خبرنگار پانا درباره صعود ایران به جام جهانی 2018 و شکست ازبکستان گفت: تیم ملی واقعا شاهکار کرد و ما برای اولین بار بدون استرس و در حالی که دروازه تیم ایران تاکنون بسته بوده و هیچ گلی نخورده است به جام جهانی صعود کردیم. تیم ایران در حالی که دو بازی به پایان مسابقابقات مانده بود بدون گل به جام جهانی صعود کرد.
وی ادامه داد: امیدوارم تا بازی آخر همچنان دروازه اش بسته بماند تا علاوه بر اینکه اولین تیم هستیم که به جام جهانی صعود کردیم از طرفی بدون اینکه گل بخوریم این اتفاق هم افتاده باشد. تیم کی روش واقعا در بازی با ازبکستان استراتژی قابل قبولی داشت در طول بازی بازیکنان بدون غرور و استرس بازی کردند و در حالی که تیم ازبکستان دفاع بسته ای داشت اما بازیکنان به خوبی به عمق این تیم نفوذ کردند و توانستند بهترین بازی خود را ارائه دهند و دو گل هم به ثمر برسانند.
شاهرودی به چیدمان تیم ملی ایران در بازی با ازبکستان اشاره کرد و گفت: به نظرم کی روش در این بازی بهترین چیدمان را داشت چرا که تیم ازبکستان با وجود ضد حملات متعدد اما نتوانست به دروازه ایران ورود کند و این بازی در آخر با بهترین نتیجه برای تیم ما به پایان رسید.
پیشکسوت فوتبال ایران با بیان اینکه کار ایران تمام نشده است، اظهار کرد: کی روش حدودا 6 سال است که سرمربی تیم ملی ایران است و در این مدت هم انصافا خوب کار کرده است و بدنه تیم ملی پوست اندازی شده است چرا که در هر بازی ما ارنج متفاوتی از این مربی می بینیم و فکر می کنم با این پیروزی که به دست آوردیم به همه نشان دادیم تیم ملی متحول شده و تنها صعود به جام جهانی پایان این کار نیست من امیدوارم در جام جهانی هم بازی های قابل قبولی ارائه کنیم که به طبع برای این کار نیازمند برنامه ریزی خوبی داریم.
وی عنوان کرد: اما این برنامه‌ریزی نباید برای موفقیت یک ماه یا دو ماه ما باشد. بلکه تیم ملی به یک برنامه طولانی مدت نیاز دارد. هم بازیکنان و هم کی روش قابلیت های قابل قبولی دارند و می‌توانند در جام جهانی شگفتی‌ساز باشند. او تجربه 4 بار صعود به جام جهانی را با تیم های مختلف دارد یک بار با تیم ملی پرتغال، افریقای جنوبی و دو بار هم با تیم ملی ایران به این امر مهم دست پیدا کرده است بنابراین مربی کارکشته است و می تواند از پس کار بربیاید البته به این شرط که مقدمات کار هم برای او فراهم شود و تنش‌هایی که از قبل در کار وجود داشت دیگر در این دوره از آماده سازی تیم ملی شاهد آن نباشیم. امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که همه دست به دست هم دهند تا در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار