اقدامات تروریستی خللی در عزم و اراده ملت ایران وارد نمی‌کند

فرماندهی نیروی انتظامی استان ایلام در پیامی ضمن محکوم کردن حوادث تروریستی روز چهارشنبه تهران، شهادت علی قلی زاده از هم استانی‌های گران‌قدر را تبریک و تسلیت گفت.

کد مطلب: ۶۳۱۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان ایلام، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

شهادت یگانه واژه مقدسی است که مکتب عاشورائی امام حسین (ع) به نهضت و انقلاب اسلامی ایران هدیه نمود و شهیدان گران‌قدر این مرزوبوم مفتخر به دریافت این هدیه و درجه گران بهاء گردیدند .

حادثه‌ تروریستی روز چهارشنبه دوازدهم ماه مبارک رمضان در مرقد امام راحل (ره) و مجلس شورای اسلامی که به شهادت تعدادی از هم‌وطنان روزه‌دار انجامید، نشانه‌ی آشکاری از کینه و دشمنی استکبار جهانی با ملت شریف ایران است .

این حرکت مذبوحانه نشان داد، تروریست‌های اجیرشده در عداوت و خصومت با مردم انقلابی ایران از هیچ رفتار سبعانه و اقدام قساوت آمیزی فروگذار نمی‌کنند .

اما این‌گونه اقدامات وحشیانه نه‌تنها هیچ خللی در اراده پولادین مردم ایران پدید نمی‌آورد بلکه عزم آنان را برای دفاع از ارزش‌های دینی و ملی خود صدچندان می‌سازد .

فرماندهی انتظامی استان ایلام با تسلیت شهادت ۱۷ تن از هم‌وطنان عزیز در این حادثه تروریستی، عروج ملکوتی شهید والامقام علی ‌قلی زاده را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری، مردم ولایتمدار و مرزداران استان ایلام و شهر آسمان‌آباد و خانواده عزیز این شهید افتخارآفرین تبریک و تسلیت عرض می‌نماید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار