رئیس اداره توسعه مشارکت های مردمی و مدارس غیر دولتی ایلام:

انتخابات شورای هماهنگی موسسان مدارس غیردولتی،مراکزعلمی آزاداستان ایلام

رئیس اداره توسعه مشارکت های مردمی و مدارس غیر دولتی ایلام از انتخابات شورای هماهنگی موسسان مدارس غیردولتی و مراکز علمی آزاد استان خبر داد.

کد مطلب: ۶۳۱۴۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان ایلام، جلسه انتخابات شورای هماهنگی موسسان مدارس غیردولتی و مراکز علمی آزاد استان با حضور نمایندگان موسسان شهرستان ها و مناطق تابعه در محل نمازخانه اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار گردید.

در این جلسه علی رحیمی رئیس اداره توسعه مشارکت های مردمی و مدارس غیر دولتی مدارس و مراکز غیر دولتی را حامیان و پشتیبانان قدرتمند عرصه علمی در آموزش و پرورش برشمردند و با اشاره به تصویب قانون مدارس و مراکز غیر دولتی خواستار ایفای نقش پررنگ آنان در عرصه تعلیم و تربیت شد.

ایشان هدف از برگزاری جلسه را تشکیل شورای هماهنگی موسسان استانی مدارس و مراکز علمی آزاد برشمرد و بر تعامل و همفکری بین بخش خصوصی و بخش دولتی در آموزش و پرورش تاکید نمودند وی پس از تشریح قانون و دستور العمل های مربوطه ،به سوالات شرکت کنندگان در جلسه پاسخ دادند.

در ادامه این جلسه بیرانوند مدیر کل محترم آموزش و پرور ش استان با تبریک فرا رسیدن ماه بهار قرآن و رحمت و فیض الهی و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شرکت کنندگان در جلسه در بیاناتی دیدگاه خود راجع به بخش غیر دولتی را ارائه نموده و بر به کار گیر ی تمام ظرفیت ها برای حل مسائل و مشکلات این بخش تاکید نمودند.

ایشان مدارس و مراکز غیر دولتی را جزء لاینفک بدنه آموزش و پرورش برشمردند وهرگونه صرف هزینه ای از طرف موسسان دراین راستا را سرمایه گذاری معنوی برشمردند وی در ادامه افزودند ان شاء الله حتی الامکان سعی می شود مشکل نیروی موظف این مدارس حل گردد.

در ادامه این جلسه و پس از بحث و تبادل نظر شرکت کنندگان اعضای شورای هماهنگی موسسان مراکز آزاد و مدارس غیر دولتی استان با رای گیری از حاضرین در جلسه انتخاب گردیدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار