بیانیه مدیر سازمان دانش آموزی استان سمنان در محکوم کردن حادثه تروریستی

مدیر سازمان دانش آموزی استان سمنان، در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدامات تروریستی روز چهارشنبه در مجلس و حرم امام خمینی(ره)، بر ضرورت وحدت و همدلی مردم تاکید و عنوان کرد: ایران یکپارچه و تمام‌قد در برابر تروریست می‌ایستد.

کد مطلب: ۶۳۱۰۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از سمنان، در بیانیه مدیر سازمان دانش آموزی استان سمنان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا قَاتِلُوا الَّذِينَ يَلُونَكُم مِّنَ الْكُفَّارِ وَلْيَجِدُوا فِيكُمْ غِلْظَةً وَاعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ مَعَ الْمُتَّقِينَ

ﺍﻯ ﺍﻫﻞ ﺍﻳﻤﺎﻥ! ﺑﺎ ﻛﺎﻓﺮﺍﻧﻰ ﻛﻪ ﻫﻢ ﺟﻮﺍﺭ ﺷﻤﺎ ﻫﺴﺘﻨﺪ، ﻧﺒﺮﺩ ﻛﻨﻴﺪ ﻭ ﺁﻧﺎﻥ ﺑﺎﻳﺪ ﺩﺭ ﺷﻤﺎ ﺳﺮﺳﺨﺘﻰ ﻭ ﺷﺪﺕ بیاﺑﻨﺪ؛ ﻭ بدانید خدا با ﭘرﻫﻴﺰﻛﺎﺭﺍﻥ ﺍﺳﺖ. (123توبه)

خبر ناگوار حمله تروریستی روز چهارشنبه که منجر به شهادت بیش از 17 تن از هموطنانمان شد، به واقع قلب هر ایرانی را به درد می آورد. حفظ انسجام، وحدت و همدلی آحاد ملت ایران، بار دیگر دشمنان قسم خورده این مرز و بوم را در رسیدن به اهداف شیطانی خود ناکام گذاشت .

سابقه اقدامات کور تروریستی در ایران به روزهای اول انقلاب باز می گردد و تا به حال نیز ادامه داشته است. دشمنان غافل از اینکه اقداماتشان هیچ گونه تاثیر منفی بر روحیه انقلابیگری و استکبار ستیزی ملت و مسئولان ندارد به کارهایشان ادامه می دهند .

ماجرای روز چهارشنبه هم گذشت؛ اما تروریسم غده ایست که مردم شرق و غرب، آمریکا و اروپا و آسیا از پسِ آن روزانه با اضطراب مرگ را با چشمانشان می بینند. در ایران اما جریان چیز دیگریست، مردم فرار نمی کنند، بلکه با آن سلفی می گیرند و به تماشایش می ایستند .

دشمنان اسلام هیچ گاه از تلاش خود برای به حاشیه راندن انقلاب اسلامی دست بر نداشته و بر نمی دارند؛ اما به لطف خدا و تکیه بر توصیه های مدبرانه مقام معظم رهبری و تلاش های بی وقفه نهادهای اطلاعاتی، نظامی و انتظامی و حضور مستمر مردم در صحنه های کشور موفق به تحقق اهدافشان نشده اند .

اتفاقات اخیر بیانگر حقارت و درماندگی زمامداران اصلی منافقین می باشد. گمان اینان بر این است که می توانند با انجام چنین کار هایی التیام بخش زخم های وارده بر خود در منطقه باشند؛ اما فکر این را نمی کنند که ملت غیور ایران در مقابل آنها هیچ گونه بیم و لغزشی ندارد بلکه مستحکم تر از همیشه بر راه خود استوار خواهند ماند .

همه ما، از هر جناح و سلیقه و گویش و قومیت، قدردان و مدیون تامین‌کنندگان امنیت مخصوصا مدافعان مظلوم حرم که اگر نبودند شاید امروز به جای مواجهه با گروه های تروریستی با حکومتی تروریستی هم مرز بودیم، هستیم و از درگاه خداوند برای ایشان صبر و اجر خواهانیم .

سازمان دانش آموزی استان سمنان نیز ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی، کلیه آینده سازان کشور ایرانمان به خصوص دبیران و دانش آموزان پیشتاز و فرزانه استان سمنان را به حفظ اتحاد و انسجام ملی دعوت کرده و این مصیبت را به محضر مقام معظم رهبری، رئیس دولت تدبیر و امید، خانواده شهدا و ملت شریف و شهید پرور ایران تسلیت عرض می نماید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار