بیانیه شورای تبیین مواضع دانشکده علوم قرآنی شاهرود:

کسی که به هنگام یاری رهبرش در خواب باشد، با لگد دشمن بیدار می شود

شورای تبیین مواضع دانشکده علوم قرآنی شاهرود، در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدامات تروریستی روز چهارشنبه در مجلس و حرم امام خمینی (ره)، عنوان کرد: کسی که به هنگام یاری رهبرش در خواب باشد، با لگد دشمن بیدار می شود.

کد مطلب: ۶۳۱۰۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شاهرود، در بیانیه شورای تبیین مواضع دانشکده علوم قرآنی شاهرود درباره حادثه تروریستی تهران در 17 خرداد 1396، آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کسی که به هنگام یاری رهبرش در خواب باشد، با لگد دشمن بیدار می شود. (امام علی علیه السلام، غررالحکم)

حوادث تروریستی امروز تهران ثابت کرد امنیت ملی در گرو امنیت منطقه است و بنا بر فرموده مقام معظم رهبری : " حوادث امروز نشان داد که اگر جمهوری اسلامی در آن نقطه ای که مرکز فتنه هاست ایستادگی نمی کرد، تا حالا گرفتاری های زیادی از این ناحیه در داخل کشور داشتیم و این ترقه بازی ها تاثیری در اراده ملت ایران ندارد. ان شاءالله کلک اینها کنده خواهد شد . "

این دو حادثه تروریستی که جنبه نمایشی و تبلیغی بیش نبود، ما را یاد نعمت امنیتی انداخت که چند صباحی است در بحبوحه اتفاقات اخیر داشت به فراموشی سپرده می شد و به ما یادآوری کرد که وجود این امنیت را بادی قدردان عزیزان مدافع حرم باشیم که بدون هیچ چشم داشت و توقعی، فداکارانه جان خود را در راه آسایش و امنیت هموطنانش فدا می کنند؛ ولی ای کاش این گونه در غفلت نمی ماندیم که مجبور می شدیم با این تلنگر بیدار شویم .

امروز لباس سبز پاسداری دوباره درخشید .

به قول حضرت امام رحمة الله علیه : " اینها چه می کنند و من چه کار. آنها می روند با دشمن اسلام می جنگند و من در اینجا هستم و نمی توانم. شما قدر خودتان را بدانید. ای کاش من هم یک پاسدار بودم . "

ما از روزهای قبل بیشتر احتیاج به همبستگی داریم. امروز ما مواجه با همه قدرت ها هستیم و آنها در داخل و خارج دارند طرح ریزی می کنند برای اینکه این انقلاب را بشکنند و این نهضت اسلامی و جمهوری اسلامی را نابود کنند .

و ما از هیچ یک از این قدرت هایی که در عالم هستند و ارعاب می کنند ملت ما را نمی ترسیم، برای اینکه ما برای خدا قیام کردیم. ملت ما برای خدا قیام کرده است و ملتی که برای خدا قیام کند از هیچ چیز نمی ترسد .

و ما ان شاءالله اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام از آمریکا و آل سعود برطرف خواهیم ساخت و داغ و حلاوت این جنایت بزرگ را بر دلشان خواهیم نهاد و بابرپایی جشن پیروزی حق بر جنود کفر و نفاق و آزادی کعبه از دست نااهلان و نامحرمان به مسجد الحرام وارد خواهیم شد .

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

شورای تبیین مواضع دانشکده علوم قرآنی شاهرود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار