وداع با پیکرهای پاک شهدای ترور در تهران برگزار شد

پیکر پاک شهدای حادثه تروریستی با حضور باشکوه مردم تا خیابان حافظ تشییع و سپس برای خاکسپاری به بهشت زهرا(س) منتقل شد.

کد مطلب: ۶۳۰۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران,پیکر پاک شهدای حادثه تروریستی با حضور باشکوه مردم تا خیابان حافظ تشییع و سپس برای خاکسپاری به بهشت زهرا(س) منتقل شود.
درحال حاضر، جمع کثیری از مردم مومن و روزه دار تهران پس از اقامه نماز جمعه با حضور در مقابل دانشگاه تهران درحال تشییع و وداع با پیکرهای پاک شهدای ترور هستند.
نظم و انضباط ویژه ای از مقابل دانشگاه تهران تا پل حافظ در مسیر برگزاری مراسم تشییع حاکم است و نیروهای انتظامی و پلیس راهور در طول مسیر و مسیرهای منتهی به آن حضور موثر و فعالی دارند.
همچنین نیروهای آتش نشانی و اورژانس نیز در طول مسیر حضور دارند.
جمعیت در مقابل دانشگاه تهران لحظه به لحظه در حال افزایش است.
مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر آل سعود از جمله شعارهای مردم شرکت کننده در مراسم است.
روز چهارشنبه 17 خرداد و مصادف با 12 رمضان در دو حمله تروریستی جداگانه، ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) هدف تیراندازی پنج تن از مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که در نتیجه آن، 17 نفر شهید و 46 نفر مجروح شدند.
به گفته منابع امنیتی، با هوشیاری ماموران پلیس حرم مطهر امام خمینی(ره)، یکی از مهاجمان انتحاری قبل از اقدام مورد اصابت گلوله قرار گرفت و فرد انتحاری دیگر نیز خود را منفجر کرد. سه مهاجم به ساختمان مجلس نیز در جریان درگیریها به هلاکت رسیدند.
وزارت اطلاعات با افشای هویت و عکس ترویستها اعلام کرد: «تیم عملیاتی داعش که در عملیات تروریستی حرم مطهر و مجلس شورای اسلامی مشارکت داشتند 5 نفر از عناصر تروریست سابقه دار وابسته به گروه های وهابی و تکفیری بودند که پس از جذب توسط گروهک تروریستی داعش، از کشور خارج شده و در جنایات این گروهک تروریستی در موصل و رقه مشارکت داشتند.»
گروهک تروریستی داعش روز گذشته مسئولیت حمله به ساختمان مجلس و حرم امام(ره) را بر عهده گرفته بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار