فرمانده انتظامی خراسان شمالی در گفت و گو با پانا:

پلیس خراسان شمالی با روزه خواران در ملاء عام برخورد می کند

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: پلیس خراسان شمالی با افرادی که تظاهر به روزه خواری می کنند طبق مقررات قانون مجازات اسلامی برخورد می کند.

کد مطلب: ۶۳۰۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد

سردار علیرضا مظاهری در گفت و گو با خبرنگار پانا، اظهار کرد: امسال نیز همانند سنوات گذشته نیروی انتظامی خراسان شمالی تمهیداتی را برای ماه مبارک رمضان در نظر گرفته و اجرایی می کند.

وی تاکید کرد: پلیس خراسان شمالی با افرادی که تظاهر به روزه خواری می کنند طبق مقررات قانون مجازات اسلامی برخورد می کند.

سردار مظاهری گفت: اگرچه اسلام مسافران و بیماران را از روزه معاف کرده ولی باید تمامی کسانی که عذر دارند از خوردن و آشامیدن و استعمال دخانیات در ملاء عام خودداری کنند.

وی افزود: همچنین متصدیان هتل‌ ها، مهمانپذیرها، رستوران‌ها ، پایانه ها و فرودگاه با اخذ مجوز از مراجع و رعایت شئون اسلامی و پوشش فضای خود می‌ توانند به مسافران ارائه خدمت دهند.

سردار مظاهری اظهار کرد: سایر رستوران ها و مراکز ارائه خوردنی ها، نوشیدنی ها از اذان صبح تا زمان افطار حق پذیرایی از مشتریان را ندارند و از افطار تا سحر فعالیت این اماکن پس از کسب مجوزهای لازم بلامانع است.

وی تصریح کرد: امنیت پارک ها و تفرجگاه‌ ها توسط ماموران و یگانهای انتظامی برای حضور شهروندان در زمان افطار و بعد از آن تقویت خواهد شد.

سردار مظاهری گفت: یکی از جهات معنوی ماه رمضان رعایت عفاف و حجاب و دوری از ناهنجاری ‌ها است لذا تقاضا داریم شهروندان ضمن رعایت فضای معنوی حاکم بر جامعه اخلاق و پوشش اسلامی را مراعات کرده و در این امر نیروی انتظامی را یاری دهند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی افزود: امیدواریم شهروندان مومن، متدین و متعهد ضمن همکاری با ماموران نیروی انتظامی استان هرگونه ناهنجاری، عدم رعایت شعائر ماه مبارک رمضان، روزه خواری و... را با شماره تلفن های ۱۱۰ یا ۶۰۸ ۱۸۲ ۵۸۲ ۰ - ۰۵۸۲۱۸۲۶۶۷ - ۶۵۵ ۱۸۲ ۵۸۲ ۰ اداره نظارت بر اماکن عمومی اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار