گواهی خبر داد

حضور زائران کشورهای خارجی در مراسم گرامیداشت ارتحال امام (ره)

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ از حضور زائران و مشتاقانی از کشورهای خارجی در مراسم گرامیداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) خبر داد.

کد مطلب: ۶۲۹۴۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش گروه سیاسی پانا، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالعلی گواهی با تسلیت فرارسیدن بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام راحل و عظیم الشأن گفت: هر ساله ستاد گرامیداشت ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی با شور و حال بیشتری برپا می شود، مخصوصا امسال که ما برای اولین بار ماه رمضان را در جریان برگزاری این همایش بزرگ و باشکوه تجربه می کنیم، برگزاری این مراسم امسال با پیچیدگی های خاصی همراه بوده ولی بنده احساس می کنم تا امروز کارهای گسترده و بسیار خوبی در این خصوص انجام شده است.


گواهی اظهار کرد: امسال فعالیت‌های گسترده ای با محوریت امنیت و رفاه زائران مرقد مطهر امام خمینی(ره) که در ماه مبارک رمضان بنا به دو نیت اول به زیارت حرم مطهر امام خمینی (ره) مشرف شده و دوم بهره مندی از فرمایشات گهربار مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی)، صورت گرفته است، انجام می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ خاطرنشان کرد: قرارگاه شهید فهمیده سپاه و بسیج در طول سال فعال است، در آستانه ارتحال امام این فعالیت ها گسترده تر می‌شود و کمیته های متعددی از قبیل کمیته فرهنگی، اجتماعی، حمل و نقل و ترابری، پشتیبانی، کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی، بهداشت و درمان و ... در یک 24 ساعت اوج فعالیت خود را به منصه ٔ ظهور می رساند، امسال ویژگی های خاصی در هماهنگی و ارائه خدمات در این کمیته ها دیده می شود که شاید این ها در سال های گذشته نبوده است.

گواهی تصریح کرد: مردم یک دلدادگی و سرسپردگی ویژه ای به امام دارند، و مشتاقانه برای حضور در مراسم گرامیداشت ارتحال امام حاضر می شوند، ما قطعا زائرانی را از سراسر کشور خواهیم داشت که در این مراسم حضور پیدا می کنند، همانطور که ما مشتاقانی را داریم که طی ادوار گذشته از خارج کشور در این مراسم حضور پیدا خواهند کرد، البته به صورت همزمان در شهرستان ها و استان های دیگر هم مراسم های مشابهی در روز 14 خرداد ماه برگزار می شود، که علاقه مندان می توانند در شهرهای خود در این مراسم حاضر شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران در پایان گفت: مراسم امسال از ساعت 18 الی 20 برگزار می شود، و پس از اقامه نماز و صرف افطاری مسافران و زوار به شهرها و استان های خود عزیمت خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار