حمیدی به پانا خبر داد

راه اندازی نمایشگاه تمبر دانش آموزان در تابستان

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: راه اندازی نمایشگاه تمبر برای دانش آموزان در تابستان یکی از برنامه های معاونت خواهد بود تا آن ها را با افراد الگو و شاخص آشنا کنیم.

کد مطلب: ۶۲۹۴۶۱
لینک کوتاه کپی شد

مهرزاد حمیدی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، در پاسخ به این سوال که چه فعالیت تابستانه ای غیر از فعالیتهای ورزشی برای دانش آموزان در نظر دارید؟، اظهار کرد: علاوه بر فعالیتهای ورزشی که با شرکت 18 هزار دانش آموز برگزار می شود برنامه ای مشترک را با شرکت پست داریم و قصد داریم المپیادی را با حضور حداکثری دانش آموزان برگزار کنیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: یکی از فعالیت هایی که می توان در تابستان برای دانش آموزان اجرا کرد راه اندازی نمایشگاهایی از تمبرهای مختلف است. در این نمایشگاه ها دانش آموزان با چهره های شاخص و الگو آشنا می شوند و می توانند افراد سرشناس را در رویدادهای مختلف را شناسایی کنند.

وی بیان کرد: راه اندازی این نمایشگاه زمینه ای را فراهم می کند تا دانش آموزان علاقمندانه خود را در تمبر و تمبر را در زندگی خود ببینند. این موضوع در راستای تفاهم نامه معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با شرکت ملی پست است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار