آماده‌باش نیروهای آتش‌نشانی در مراسم سالگرد ارتحال امام

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران تمهیدات آتش نشانی برای برگزاری مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) را تشریح کرد.

کد مطلب: ۶۲۹۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، سیدجلال ملکی گفت: با توجه به پیش بینی حضور جمعیت زیادی از سراسر کشور همچون سنوات گذشته تامین ایمنی این مراسم به سازمان آتش نشانی تهران واگذار شده و علاوه بر 123 ایستگاه آتش نشانی که در سطح شهر تهران در آماده باش کامل هستند ایستگاه 50 نیز در محوطه حرم مطهر در آماده باش است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: علاوه بر این ها 250 دستگاه انواع خودروهای سبک، سنگین، تانکر و موتورسیکلت در نقاط مختلفی از حرم مطهر امام خمینی مستقر هستند. در مجموع بیش از 570 آتش نشان در دو بخش داخلی و خارجی حرم مطهر حضور داشته و ایمنی مراسم سالگرد ارتحال را تامین می‌کند.

وی تصریح کرد: این استقرار در صحن شرقی و غربی حرم مطهر و همچنین پارکینگ‌ها و بخش‌های داخلی انجام شده و بر این اساس 24 دستگاه خودروی سنگین با 80 آتش نشان در نقاط مختلف حضور خواهند داشت. 30 نیروی پیاده آتش نشان نیز به همراه خاموش کننده دستی در بخش‌های مسقف و داخلی حضور دارند و استقرار در این بخش از ساعت 10 صبح روز یکشنبه آغاز خواهد شد. در بخش خارجی نیز که شامل سایر صحن‌ها، پارکینگ‌ها و همچنین معابر منتهی به حرم و کمپ‌های زائران می‌شود مابقی نیروها و خودروها مستقر خواهند شد.

وی با بیان اینکه استقرار در بخش بیرونی حرم از ساعت 16 آغاز خواهد شد گفت: بخش بیرونی شامل محدوده‌ای می‌شود که از شمال به بزرگراه آزادگان، از جنوب به واوان، از شرق به جاده قدیم قم و از غرب به آزادراه تهران قم منتهی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار