برنامه های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اعلام شد

نشست هماهنگی و برنامه ریزی ویژه برنامه های سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در دفتر معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۶۲۸۸۷۰
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا؛ در این نشست سیروس فتحی، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مهمانان سفره الهی، نکاتی را در خصوص شأن و شخصیّت حضرت امام(ره) بیان داشت.
وی گفت: بنا به فرموده حضرت آیت ا.. خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدّظله العالی)؛ این انقلاب بی نام امام خمینی(رضوان ا.. تعالی علیه) در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست و انقلاب اسلامی ایران بدون نام آن بزرگوار معنا و مفهومی ندارد.
وی افزود: این انقلاب با نام و یاد حضرت امام زنده است، چون آن پیرفرزانه حکومت را بر پایه ی دین مبین اسلام بنیان نهاد؛ بنابراین لازم است ما به عنوان متولیان تعلیم و تربیّت، برنامه های فرهنگی خوبی در جهت نکوداشت یاد، خاطره و معرفی شخصیّت آن بزرگوار داشته باشیم.
معاون پرورشی و فرهنگی استان بوشهر ضمن تأکید بر برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم بیست و هشتمین سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(سلام ا... علیه) و شناساندن اندیشه و سیره عملی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، از حاضرین در جلسه خواست در خصوص برنامه های پیشنهادی تبادل نظر کرده و آن ها را به موقع به شهرستان ها و مناطق اعلام کنند.
جاسم شجاع، رئیس اداره فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی نیز در این نشست بیان داشت: با توجه به قرار گرفتن سالروز ارتحال حضرت امام (ره) در ماه مبارک رمضان و نیز برگزاری امتحانات پایانی مدارس، برنامه طوری برگزار گردد که کلیّه ی همکاران و دانش آموزان بتوانند از معنویّات مراسم سالروز ارتحال بهره ببرند.
مجید اجرایی، رییس اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش در زمینه ی پربار نمودن مراسم ارتحال گفت: می بایست از مداحان، شاعران آیینی و سخنرانان قوی در انجام مراسم استفاده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار