مردم در انتخابات 29 اردیبهشت بر ادامه راه عقلانیت و امید صحه گذاشتند

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: درانتخابات 29 اردیبهشت مردم بار دیگر بر ادامه راه عقلانیت و امید صحه گذاشتند و خواستار ادامه کار دولت برمبنای تدبیر و منطق شدند.

کد مطلب: ۶۲۸۱۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در دانشگاه پیام نور استان بوشهر اظهار داشت: ملت ایران اسلامی در 29 اردیبهشت با حضور خود در پای صندوق های رای خالق حماسه ای دیگر شدند و مشارکت بالای 70 درصد در کشور به ثبت رسید.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: مردم استان بوشهر در انتخابات 29 اردیبهشت مشارکت 77.6 داشتند که در بین استان‌ها از مشارکت بالایی است.
گراوند با اشاره به اینکه مردم بار دیگر راه تدبیر و امید را انتخاب کردند، گفت: ملت اریان اسلامی بار دیگر مسیر عقلانیت، تدبیر و امید را برگزیدند و خواستار ادامه کار دولت بر اساس عقلانیت و منطق شدند و ما دولتمردان باید اعتماد مردم را پاس بداریم و همه توان خود را به کار بگیریم.
معاون استاندار بوشهر یادآور شد: رای و حضور بی نظیر مردم، هم برای دولتمردان و خود مردم پیام بزرگی داشت که مردم خواستار ادامه راه دولت تدبیر و امید همراه با اصلاح ایرادات گذشته بودند.
وی بیان کرد: امیدواریم دولت مسیر خودش را با اقتدار ادامه دهد و نقاط ضعف را برطرف و نقاط قوت را تقویت نماید.
گراوند عنوان کرد: در راستای حضور باشکوه مردم در پای صندوق های رای و ایجاد شور در بین مردم، دانشگاه و دانشگاهیان استان بوشهر نقش موثری ایفاء کردند.
وی افزود: جمهوری اسلامی ایران امنیت و آرامش خود را از صندوق های رای و حضور مردم در تمامی عرصه های انقلاب به دست می آورد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اظهار کرد: سند آمایش سرزمینی باید تدوین شود و کشور نیز بر محور برنامه باید توسعه و حرکت کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار