مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

91 درصد از مردم کشور دچار مشکل کم تحرکی هستند

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: کم تحرکی یکی از مشکلات جدی هست که امروز کشور ما با آن مواجه شده است، بطوری که 91 درصد از مردم کشور به این عارضه مبتلا هستند و این درحالی است که این مشکل در استان ما 92.5 درصد است.

کد مطلب: ۶۲۸۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، احمد ناصری در جمع مربیان و کارشناسان تربیت بدنی مناطق و نواحی استان، با بیان اینکه حماسه مردم در 29 اردیبهشت ماه از دو زاویه قابل بررسی می باشد، اظهار داشت: مردم ایران به دنیا درس دمکراسی دادند و این درحالی است که کشورهایی که ادعای مدیریت کشور بر اساس آرای مردمی دارند، تا کنون موفق نشده اند بیش از 50 درصد مردم را به پای صندوق های رای بکشانند و لی در ایران شاهد بودید که بیش از 70 درصد مردم در این رویداد تاریخی شرکت کردند.
ناصری در بیان زوایای دیگر انتخابات 96 ، تصریح کرد: در جوامع اسلامی اگر رابطه رهبری با مردم محکم نباشد، بدون شک بعد از چندین دهه مقاومت از هم پاشیده می شوند، ولی در ایران برعکس این موضوع اتفاق افتاده است، بطوریکه رابطه تنگاتنگ و محکم بین رهبر و ملت به حضور حداکثری ملت در انتخابات منتج شده است.
وی در ادامه به توجه جدی دولت و مجلس اشاره کرد و گفت: اختصاص اعتبار در برنامه ششم توسعه کشور و قانون بودجه سال 96 موید توجه جدی به توسعه ورزش در کشور می باشد.
ناصری به اقدامات آموزش و پرورش استان جهت تجهیز وسایل ورزشی مدارس گفت: سال گذشته از محل منابع داخلی، تجهیزات ورزشی خریداری و به مناطق و نواحی ارسال شد و امیدواریم امسال هم این روند تداوم داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار