اهدای چک 100 میلیونی بیمه به دانش آموز آسیب دیده لرستانی

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان درحاشیه اهداء چک یک میلیارد ریالی بیمه حوادث معلم به دانش آموز آسیب دیده در اثر سانحه تصادف گفت : فراگیر شدن چتر بیمه ،می تواند آرامش را به خانواده های آسیب دیده هدیه کند.

کد مطلب: ۶۲۶۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، خدانظر دریکوند در این مراسم افزود : بیمه علاوه بر امنیت بخشی می تواند دریچه های حمایت را برای آسیب دیدگان حوادث بگشاید. وی تاکید کرد : فرهنگ سازی و ارتقاء بیشتر آگاهی به مردم، و اطلاع رسانی در مورد مزایای بیمه می تواند دغدغه های غیر منتظره ای که خانواده ها را دچار استرس و مشکل می کند ، تا حدود زیادی بکاهد .
دریکوند در ادامه بر لزوم نهادینه شدن فرهنگ بیمه در جامعه تاکید کرد و افزود : حفظ و حراست از جان و مال، زدودن تشویش خاطر، تحکیم زندگی و تثبیت وضعیت اقتصادی خانواده و جامعه با انواع پوشش های بیمه ای میسر می شود که برای تحقق آن باید ارزش ها و پیامدهای خدمات بیمه ای در جامعه نهادینه شود.
وی در ادامه از خدمات انسان دوستانه بیمه معلم در راستای حمایت از دانش آموزان آسیب دیده تقدیر کرد و افزود :بهترین سرمایه شرکت های بیمه جلب اعتماد مردم و خدمات صادقانه به آنان است.
دریکوند در ادامه بر این نکته تاکید کرد که باید تدابیر لازم را برای پیشگیری از حوادث در نظر گرفت و ادامه داد : خانواده های آسیب دیده از حوادث باید با واقعیت های زندگی کنار آمده و خود را برای مواجهه با مشکلات آماده کنند .وی تاکید کرد : با روحیه اعتماد به نفس و امید به آینده می توان مشکلات را پشت سرگذاشت و درهای موفقیت را پیش روی خود گشود .
وی در ادامه با آرزوی شفای عاجل برای دانش آموز آسیب دیده افزود : آموزش و پرورش از تمام ظرفیت ها برای حمایت از افراد آسیب دیده استفاده خواهد کرد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار