ارائه ارزان‌ترین خدمات دندان‌پزشکی برای معلمان تهرانی

معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش تهران گفت: منزلت معلم و جایگاه وی از اهمیت بسزایی برخوردار است چراکه نسل آینده را تربیت می‌کنند بنابراین باید از این منظر در بحث مسائل آموزشی تمامی زمینه‌ها نگاه جدی به معلمان داشته باشیم.

کد مطلب: ۶۲۳۸۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران،محسن بهارلو معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش تهران در مراسم افتتاحیه مرکز دندان‌پزشکی معلم که صبح امروز انجام شد، اظهار داشت: این مسئله یک کار تیمی بوده که در قالب یک مجموعه آماده ارائه خدمات به فرهنگیان است.


وی ادامه داد: نیروی انسانی در همه جا محور بوده و حتی ۹۹ درصد اعتبارات نیروی انسانی را به خود اختصاص داده که نشان از سهم مهم این بخش دارد.

معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش تهران با بیان اینکه تمامی سازمان‌ها موظف هستند تا با بضاعت خود مقدمات لازم برای کارکنان خود را تأمین کنند گفت: نگاه معاونت پشتیبانی و توسعه ارائه خدمات رفاهی و درمانی به فرهنگیان است و روز به روز در چشم‌انداز خود این مسئله را بیشتر مورد توجه قرار می‌دهیم.

وی افزود: این مرکز علاوه بر ارائه خدمات درمانی خدمات آموزشی و پیشگیری را نیز مورد توجه قرار می‌دهد و، چون نیاز به فرهنگ آموزش بهداشت ضروری است این مسئله مورد توجه قرار می‌گیرد.

بهارلو تصریح کرد: منزلت معلم و جایگاه وی از اهمیت بسزایی برخوردار است چراکه نسل آینده را تربیت می‌کنند بنابراین باید از این منظر در بحث مسائل آموزشی تمامی زمینه‌ها نگاه جدی به معلمان داشته باشیم.

بهارلو گفت: شاید بضاعت آموزش و پرورش زیاد چراکه تنگنا‌های مالی در این نهاد تعلم و تربیت وجود دارد، اما با این شرایط باز هم به ارائه خدمات با کیفیت اهتمام می‌ورزیم و یکی از جدی‌ترین مشکلات ما بحث ساختار و نیروی انسانی است که در صورت تأمین اعتبار بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان باید برای نیروی انسانی اعتبار تخصیص یابد.

معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش تهران بیان کرد: در این مرکز خدمات دندان‌پزشکی به صورت اقساطی ارائه می‌شود و با توجه به اینکه تعرفه‌های سال ۹۵ را استفاده می‌کنیم بنابراین هزینه‌ها ۲۰ درصد کمتر از تعرفه اعلامی وزارت بهداشت است.

بهارلو یادآور شد: همواره در صدد ارائه کیفیت خدمات با کیفیت درمانی به فرهنگیان و دانش آموزان هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار