برگزاری مرحله دوم آزمون انتخابی کشوری مسابقات جهانی ریاضی IMC2017

رییس سازمان دانش آموزی شهر تهران گفت:مسابقات گروهی بین المللی ریاضی IMC همه ساله با حضور کشور های مختلف برگزار می گردد که این دوره از مسابقات در کشور هند از تاریخ 20 تیر الی 27 تیر 1396 برگزار می شود و از ایران 24 نفر به مسابقات اعزام خواهند شد.

کد مطلب: ۶۲۲۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران،علیرضا بیگی نژاد رییس سازمان دانش آموزی شهر تهران در مصاحبه با خبرنگار پانا درباره برگزاری مسابقات گفت: مرحله دوم آزمون انتخابی مسابقات جهانی ریاضی ( IMC2017 ) کشور هند در روز پنج شنبه مورخ 21 اردیبهشت ماه توسط خانه ریاضی تهران در 4 حوزه آزمونی از جمله دبیرستان ماندگار البرز برگزار شد.در مرحله اول آزمون 15000 نفر و در مرحله دوم 5000 نفر از 21 استان کشور حضور داشتند.

رییس سازمان دانش آموزی شهر تهران گفت: برای هشتمین بارآزمون انتخابی مسابقات جهانی ریاضی ( IMC ) برگزار میشود که این با هدف شناسایی و حمایت از دانش آموزان مستعد جهت حضوری موفق در عرصه های رقابت های علمی و بین المللی انجام می پذیرد.

وی در پایان افزود: مسابقات گروهی بین المللی ریاضی IMC همه ساله با حضور کشور های مختلف برگزار می گردد که این دوره از مسابقات در کشور هند از تاریخ 20 تیر الی 27 تیر 1396 برگزار می شود و از ایران 24 نفر به مسابقات اعزام خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار