انتخابات ریاست جمهوری ایران در 6 شهر بزرگ استرالیا برگزار می شود

سفارت جمهوری اسلامی ایران در استرالیا روز چهارشنبه اعلام کرد رای گیری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در 6 شهر این کشور برگزار می شود.

کد مطلب: ۶۲۱۶۵۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش گروه سیاسی پانا، سفارت ایران در استرالیا در اطلاعیه ای اعلام کرد رای گیری از ایرانیان مقیم استرالیا برای انتخابات ریاست جمهوری در 6 شهر آدلاید، بریزبن، پرث، سیدنی، کانبرا و ملبورن انجام خواهد شد.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه هفته آینده 29 اردیبهشت 1396 برابر با 19 می 2017 به طور همزمان در سراسر ایران و 130 کشور جهان برگزار می شود.
ساعت اخذ رای از ایرانیان مقیم استرالیا در محل سفارت کشورمان در کانبرا و پنج شهر دیگر این کشور از ساعت 9 صبح تا 9 شب پیش بینی شده است.
سفارت ایران در استرالیا از هموطنان درخواست کرده است با حضور به موقع و در طول روز در پای شعب اخذ رای، ضمن کمک به ایجاد نظم و جلوگیری از ازدحام، در وقت خود صرفه جویی کنند.
دارا بودن تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران و داشتن 18 سال تمام تا 29 اردیبهشت امسال از شرایط شرکت کنندگان در انتخابات برای رای دادن است.
شرکت کنندگان در انتخابات باید برای رای دادن شناسنامه و کارت ملی خود را به همراه داشته باشند، اما ایرانیان خارج از کشور در صورت همراه نداشتن شناسنامه و کارت ملی می توانند با ارائه گذرنامه معتبر ایرانی در انتخابات شرکت کنند.
سفارت ایران مکان های اخذ رای از هموطنان ایرانی در استرالیا را در 6 شهر به این شرح اعلام کرد:

** شهر آدلاید:
The Salvation Army, 70 Marion St, Unley SA 5061

** شهر بریزبن
BEMAC, Level 1, Queensland Multicultural Centre, 102 Main St, Kangaroo Point, QLD 4169

** شهر پرث
Victoria Park RSL, Fred Bell Parade, Hill view Terrace, St James, WA 6102

** شهر سیدنی
Parra Villa Function Lounge, 42 Campbell Street, Parramatta, NSW 2150

** شهر کانبرا
Embassy of Iran, 25 Culgoa Circuit, O'Malley, ACT 2606

** شهر ملبورن
687 Doncaster Rd, Doncaster, Victoria 3108

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار