اعتماد عمومي جامعه برقشر زحمت كش معلم بالاتر است

مدير كل شهر تهران گفت:معلمان به عنوان سرمايه اجتماعي عظيم در اختيار جامعه و نظام سياسي و حاكميتي هستند كه مي بايست از آنان به عنوان يك فرصت ارزشمند براي نظام و جامعه استفاده شود تا بتوانيم به خواسته هاي مطلوب و جايگاه واقعي پيش برويم

کد مطلب: ۶۲۰۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران،علیرضا كمرئي مديركل آموزش و پرورش شهر تهران در همايش يك روزه مديران منتخب مدارس که در اردوگاه شهيد باهنر برگزار گرديد، گفت: لازم است معلمان نقش خود را حرفه اي تر ، متمايز تر و متفاوت تر از قبل عمل نمايند .

كمرئي مديركل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اهميت جايگاه و قدر و منزلت معلمان اظهارداشت: معلمين عزيز هنوز در جامعه ما از بالاترين درجه اعتماد و اعتبار برخوردارند و از همه ي نقش هاي اجتماعي ديگر ، اعتماد عمومي جامعه به اين قشر زحمت كش بالاتر است.

وی همچنبن از آنان به عنوان سرمايه اجتماعي عظيم ياد نموده و گفت : معلمان به عنوان سرمايه اجتماعي عظيم در اختيار جامعه و نظام سياسي و حاكميتي هستند كه مي بايست از آنان به عنوان يك فرصت ارزشمند براي نظام و جامعه استفاده شود تا بتوانيم به خواسته هاي مطلوب و جايگاه واقعي پيش برويم .

كمرئي در ادامه به افزايش سرعت ، رشد و پيچيدگيهاي تحولات و فناوريهاي نوين در عصر حاضر اشاره كرد و گفت : امروز سرعت و شدت تحولات در فناوري سبب گرديده تا باورها و هنجارها تغيير و آسيب هاي اجتماعي نوپديد بوجود آيد و از اين رو موجب پيدايش صدها نياز اجتماعي جديد شده تا انطباق با جامعه جهاني را به وجود آورد.

وي گفت : آموزش و پرورش با توجه به اين مساله قادر به پاسخگويي به اين همه نياز نيست و لازم است معلمان نقش خود را حرفه اي تر ، متمايز تر و متفاوت تر از قبل عمل نمايند . تا هم در پاسخگويي به انتظارات جامعه توانمند تر عمل نمايند و هم جايگاه آنان ارتقاء يابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار