در گفت و گو با پانا عنوان شد

بگوییم مناظره بنویسیم محاکمه/ دیکته نانوشته غلط ندارد

دبیر کل حزب سبز ایران به حضور افرادی با مسئولیت های اجرایی در رقابت های انتخاباتی اشاره کرد و با یادآوری دو مناظره گذشته خاطرنشان کرد: من اسم این دو جلسه را مناظره نمی گذارم؛ بلکه بیشتر شبیه به محاکمه است. دولت در جایگاه متهم قرار داشت و دیگران هم دیکته ای ننوشته بودند تا غلط داشته باشد.

کد مطلب: ۶۲۰۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد

حسین کنعانی مقدم، دبیرکل حزب سبز ایران در گفت و گو با خبرنگار سیاسی پانا، ارائه برنامه از سوی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را مهم دانسته و اعلام کرد: نامزدها در خصوص موضوعات مختلف باید می گفتند اگر رئیس جمهور شوند چه کارهایی فارغ از اقداماتی که دولت قبلی انجام داده، انجام می دهند. جدای از دولت که در دفاع از عملکرد خود سخن می گفت؛ مردم نفهمیدند اگر هر کدام از نامزدها رئیس جمهور شوند در سیاست و فرهنگ چه برنامه عملیاتی مطابق با برنامه توسعه پنح ساله ششم، سند چشم انداز و سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی خواهند داشت.

دبیرکل حزب سبز ایران در خصوص رویکرد برخی از نامزدها به شعارهای پوپولیستی در رقابت های انتخاباتی، متذکر شد: 25 تا 26 درصد رای دهندگان بیشتر به کسانی رای می دهند که مشکلات اقتصادی را حل و فصل کند و وقتی نامزدی شعار پوپولیستی می دهد؛ با وجود آنکه قدرت به اجرا درآوردن آن را نخواهد داشت؛ اما می تواند آرا را به سمت خودش جلب کند.

کنعانی مقدم اقتدار ملی را وابسته به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دانسته و تصریح کرد: با تعیین یک دولت قوی و قدرتمند برای آینده کشور، می توانیم در چانه زنی ها و معادلات منطقه ای و بین المللی دست بالا را داشته باشیم و به تبع آن مشکلات بر طرف و مسائل اقتصادی هم حل خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار